28.07.2008 00:00

Flippery wypromują Łódź

Łódź. Pięć flipperów, czyli specjalnych automatów do gry, tematycznie nawiązujących do łódzkich festiwali, będzie bawić uczestników największych imprez muzycznych tego lata w całej Polsce.

Wprawdzie do 2016 roku zostało jeszcze dużo czasu, ale starania o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury nabierają coraz większego tempa. Najważniejszy jest pomysł na promocję, która wyróżni się spośród innych i przyciągnie uwagę. Łódź postawiła na kontrolowany luz kulturalny. Pięć fliperów, czyli specjalnych automatów do gry, tematycznie nawiązujących do łódzkich festiwali, będzie bawić uczestników największych imprez muzycznych tego lata w całej Polsce.

W klimatyzowanym namiocie na 50 mkw przy pomocy fliperów, czyli automatów do gry, Łódź będzie promować swoje największe festiwale: Camerimage, Dialogu Czterech Kultur, Foto Festiwal, Explorer Festiwal oraz Międzynarodowy Festiwal Komiksu. Specjalne stoisko „Łódź Miasto Festiwali” odwiedziło już Open’er Festiwal w Gdyni, a na swojej trasie ma jeszcze festiwal Hip-Hop w Giżycku (1-2 sierpnia) oraz Coke Festival w Krakowie (22-23 sierpnia). Miasto postawiło na nieszablonową promocję i swoje działania promocyjne skierowało do ludzi żądnych wydarzeń kulturalnych na najwyższym poziomie.

Młodzi ludzie między koncertami szukają pomysłu na spędzenie wolnego czasu, my postanowiliśmy dać im możliwość rozrywki i odpoczynku – tłumaczy Adam Radoń koordynator akcji „Łódź Miasto Festiwali”. Każdy znajdzie coś dla siebie, jedni mogą grać na fliperach, a inni odpoczywać na wygodnych pufach, zajadać się krówkami i zerkać na ekran z filmami promocyjnymi o Łodzi – dodaje.

Najlepsi gracze mają możliwość otrzymania zaproszenia na łódzkie festiwale, a uczestnicy innych konkursów mogą wygrać pobyt weekendowy w Łodzi. To jeszcze nie wszystkie atrakcje stoiska. Wnętrze namiotu to wielka komiksowa mapa Łodzi autorstwa Krzysztofa Ostrowskiego, lidera łódzkiego zespołu Cool Kids of Death, który wystąpił również na głównej scenie festiwalu Open’er. Do wzięcia udziału w animacjach zachęcają piękne hostessy w specjalnie zaprojektowanych strojach i łódeczkach-czapeczkach na głowie, a także Kapitan Kultura, z którym można sobie zrobić zdjęcia na specjalnej ścianie.

Łódź chce pozyskać ambasadorów w kraju, ale liczy przede wszystkim na aktywność promocyjną łodzian. Dlatego w delegaturach miasta dostępne są magnesy na samochody z logo Łódź Europejska Stolica Kultury 2016 – oficjalny gadżet akcji, który łodzianie mogą umieścić na swoich pojazdach i dzięki temu promować Łódź podczas wakacyjnych podróży. Magnesy rozdawane są także uczestnikom ogólnopolskich festiwali.

 

 

Udostępnij
marketing-news.pl

marketing-news.pl