Flutter Entertainment planuje ulepszyć ofertę w sieci retail
Flutter Entertainment planuje ulepszyć ofertę detaliczną Paddy Power za pośrednictwem swojej "globalnej społeczności innowacji" Alpha Hub i zachęca wchodzące start-upy technologiczne do udziału w przedsięwzięciu.
Flutter nie spoczywa na laurach
Grupa, która prowadzi 625 punktów bukmacherskich w Wielkiej Brytanii i Irlandii poszukuje firm z innowacyjnymi pomysłami dotyczącymi między innymi danych i analiz, poprawy doświadczenia klientów w punktach stacjonarnych oraz rozwoju technologii terminali samoobsługowych.
Flutter zamierza przyciągnąć klientów do punktów stacjonarnych ofertą, której nie będzie można odzwierciedlić w warunkach online. Grupa chce, aby zainteresowane firmy mogły również dzielić się pomysłami dotyczącymi bezpieczniejszego hazardu i ogólnej poprawy poziomu rozrywki w sieci retail
– Jeśli śledzisz świat handlu detalicznego, jest bardzo duża szansa, że słyszałeś o Paddy Power. Marka jest jedną z najbardziej popularnych w całej branży i posiada ogromny zasięg detaliczny obejmujący 625 punkty stacjonarne zarządzane przez współpracowników, którzy zapewniają naszym klientom w całej Wielkiej Brytanii oraz Irlandii wyjątkową obsługę. Nigdy nie spoczywamy jednak na laurach, dlatego szukamy nowych rozwiązań – powiedział dyrektor Flutter ds. nowych technologii, Rob Smith.
Przyciągnąć klientów do punktów stacjonarnych
Jako że dziś gracze coraz częściej skłaniają się ku zawieraniu zakładów bukmacherskich online, Flutter analizuje, w jaki sposób można opracować „bezproblemową i intuicyjną ofertę samoobsługową” przy użyciu odpowiedniego sprzętu i oprogramowania. Grupa dąży również do tego, by określić, jak poprawić swój produkt oraz zwiększyć zaangażowanie i wsparcie, a jednocześnie ulepszyć gromadzenie i analizę danych ze swoich punktów stacjonarnych, tak aby lepiej wykorzystywać informacje o klientach.
Chętne do udziału w całym przedsięwzięciu start-upy wezmą udział w odpłatnych testach swoich koncepcji w punktach Paddy Power, a także uzyskają informacje na temat działalności handlowej Flutter. Co więcej poznają opinie o produktach i odbędą dodatkowe sesje mentoringowe z kierownikami sprzedaży detalicznej. Wybrane firmy będą mogły również nawiązać współpracę z innymi markami Flutter, takimi jak The Stars Group, Tombola i Betfair, a ponadto otrzymają zaproszenie do rozszerzonej sieci partnerskiej Alpha Hub.
– Chociaż mamy opinię lidera, zachowujemy mentalność pretendenta. Nieustannie staramy się więc wprowadzać innowacje, tak aby wyjść na prowadzenie w wyścigu na szczyt. Jeśli twoja firma może w tym pomóc, chętnie cię wysłuchamy. W zamian dostaniesz szansę na przetestowanie swojej koncepcji w jednym z naszych punktów, przy wsparciu globalnej sieci obsługiwanej przez Flutter Entertainment – kwituje dyrektor Flutter ds. nowych technologii.