Fonbet wie jak chce zdobyć Hiszpanię
Fonbet, rosyjski bukmacher, stał się oficjalnym partnerem hiszpańskiej LaLiga.
Kontrakt podpisano na okres trzech sezonów, a firma dodatkowo związała się z agencją Project11. To ma pomóc w rozpoczęciu "przełomowej aktywacji i promocji marki”.
Alina Jakirewicz, dyrektor marketingu Fonbet, powiedział: – Ważne jest, abyśmy stali się partnerem najsilniejszej ligi piłkarskiej na świecie. W zeszłym sezonie ratingi pokazały, że LaLiga jest w Rosji ma jedną z największych widowni.
– W tym sezonie zaplanowaliśmy kilka wspólnych działań z ligą, w tym wycieczkę na El Clasico dla klientów. Fonbet oferuje szeroki wybór wydarzeń w ramach rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że będzie to długofalowe i skuteczne partnerstwo z LaLiga – uzupełniła.
Zgodnie z warunkami kontraktu ekspozycja marki będzie widoczna podczas meczów ligowych. Planowane są też różne formy aktywacji, a także liczne działania online.
– Partnerstwo jeszcze bardziej umacnia relacja z agencją Project11 i najlepszą ligą na świecie, LaLiga. Stworzenie możliwości ekspansji i penetracji na nowych rynkach jest rzeczywistością. Naszym celem jest zawsze promocja na rozwijających się terytoriach i przybliżać LaLigę naszym fanom na całym świecie – skomentował Gregory Bolle, dyrektor ds. globalnych partnerstw LaLiga.
Warto dodać, że wśród klientów Project 11 są m.in. właśnie LaLiga, McDonlad’s, Bridgestone, czy Unicef.