Foot Truck jest super! Superbet rusza z głośną współpracą
Ofensywa medialna czołowej siły polskiego rynku bukmacherskiego online nie zwalnia w nowym roku. Planując działania w roku, który wypełnią piłkarskie mistrzostwa Europy oraz igrzyska olimpijskie, Superbet nawiązał współpracę z kanałem Foot Truck na Youtube. – Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka, osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Współpraca Superbetu z Foot Truckiem została zawarta na cały rok 2024. W jej ramach na kanale YT powstaną autorskie formaty wideo pod Euro 2024, jak również szerokie spektrum futbolowych treści, które będą angażować fanów od stycznia do przynajmniej – grudnia bieżącego roku.
Projekt, który od lat współtworzą Jakub Polkowski i Łukasz Wiśniowski, ma ponad 200 tysięcy subskrybentów na YT, a najciekawsze materiały przekraczają pół miliona wyświetleń. Może też pochwalić się zaangażowaną społecznością oraz, co było jednym z kluczowych argumentów, wysokim poziomem merytorycznym treści. Autorzy, którzy odpowiadali za sukces kanału „Łączy nas piłka” i przybliżali Polakom piłkarską reprezentację Polski w czasach jej „prosperity” pod wodzą Adama Nawałki wykorzystują zdobyte doświadczenie i kontakty, aby dostarczać fanom futbolu atrakcyjne materiały. Z łatwością docierają do interesujących rozmówców, nie tylko przybliżając internautom ich sylwetki, ale również potrafiąc ich otworzyć, wydobywając nieznane opowieści i anegdoty.
Wcześniej z kanałem Foot Truck związany był STS.