20.11.2019 14:53

Footroll zmienia barwy. Koniec współpracy z Fortuną

Maciej Krawczyk zmienia barwy. Youtuber do tej pory przez dłuższy czas związany był z Fortuną. Nowym sponsorem kanału i strony internetowej został Betclic  Footroll to strona internetowa i kanał YouTube o tej samej nazwie. Tworzone są tam materiały o tematyce piłkarskiej z dużą dozą humoru i satyry. W ramach świadczeń dla poprzedniego bukmachera, na stronach […]

Udostępnij
Footroll zmienia barwy. Koniec współpracy z Fortuną

Maciej Krawczyk zmienia barwy. Youtuber do tej pory przez dłuższy czas związany był z Fortuną. Nowym sponsorem kanału i strony internetowej został Betclic 

Footroll to strona internetowa i kanał YouTube o tej samej nazwie. Tworzone są tam materiały o tematyce piłkarskiej z dużą dozą humoru i satyry. W ramach świadczeń dla poprzedniego bukmachera, na stronach mogliśmy zobaczyć logo firmy i banery, a dla widzów przygotowana była dedykowana promocja w formie prezentu. Footroll był również częstym gościem cyklicznych programów Fortuny o nazwie Kurs na weekend w którym dziennikarze i twórcy internetowi dyskutowali na tematy piłkarskie, ale format również zawierał elementy bukmacherskie (uczestnicy rywalizowali między sobą na skuteczność typowania poszczególnych spotkań).

Firma Betclic niemalże zamieniła się świadczeniami z dotychczasowym sponsorem. W czasie filmów na kanale Footroll prezentowane są kursy na przyszłe zdarzenia piłkarskie, a dla widzów również przygotowano unikalną promocję. Na stronie Footroll.pl widnieją dwie kreacje reklamowe Betclica, a sama marka została również sponsorem Ligi Typerów w której co tydzień do wygrania jest aż 1500 zł.

Kanał Footroll na YouTube zgromadził 475 tys. subskrybentów. W ciągu ostatnich 30 dni filmy na kanale zostały wyświetlone ok 720 tys. razy. Według narzędzia similarweb strona Footroll.pl w ostatnim miesiącu miała około 550 tys. odwiedzin, ale dane te mogą być nieprecyzyjne.

Udostępnij
Maciej Akimow

Maciej Akimow