Forbes patronem medialnym Polish Gaming Aces
Jako organizatorzy Polish Gaming Aces chcemy z dumą poinformować, że patronem medialnym nagród w tym roku został Forbes. Profesjonalizm organizacyjny i bezpośredni wpływ na branżę został tym samym doceniony przez szerokie medium biznesowe. Czego można spodziewać się w ramach tej współpracy?
Cele jakie redakcja Interplay stawia przed sobą, to ciągłe podnoszenie jakości na wszystkich możliwych polach naszej działalności. Dotyczy to również nagród Polish Gaming Aces, które mimo że w tym roku odbędą się bez uroczystej gali, to zapewnią znacznie szerszy medialny zasięg niż kiedykolwiek wcześniej. Na rynku branży rozrywkowej chcemy wspierać legalnie działające podmioty, a nagrody są podziękowaniem i wyróżnieniem za wkład w rozwój całej branży.
Szerokie dotarcie i informowanie o osiągnięciach poszczególnych firm i osób mają podnieść nie tylko zasięg odbiorców samych nagród, ale również zdecydowanie podnieść ich prestiż, a co za tym idzie – nobilitacja w postaci nominacji czy zwycięstwa również rośnie.
Publikacje o Polish Gaming Aces
Partnerstwo z Forbesem zapewnia nam publikacje na stronie Forbes.pl z zapowiedziami i podsumowaniem wydarzenia. Teksty będą dodatkowo promowane, co zapewni dostęp do odpowiedniej grupy odbiorców. Podsumowanie Polish Gaming Aces znajdzie się również w drukowanym magazynie Forbesa. Dzięki temu będziemy mieli możliwość zaprezentowania nominowanych i laureatów w ramach poszczególnych kategorii.
Dodatkowa widoczność
Od poniedziałku 8 lutego rozpoczynamy również internetową kampanię banerową, która będzie miała za zadanie zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki Polish Gaming Aces. Banery reklamowe będzie można zobaczyć m.in na businessinsider, forbes.pl, newsweek.pl, biznes.onet.pl oraz w aplikacjach mobilnych onetu i businessinsidera.
Nominacje oraz kapitułę konkursową ogłosimy w najbliższy piątek o 14:00. Zwycięzców poszczególnych kategorii z kolei poznamy tydzień później – 12 lutego.