Fortuna kontynuuje ofensywę
Warszawa, 1 lipca 2008 - Podczas targów Stacja Paliw 2008 Fortuna zaprezentowała nowoczesne, odpowiadające potrzebom tego segmentu rynku automaty Apex.
Warszawa, 1 lipca 2008 – Podczas targów Stacja Paliw 2008 Fortuna zaprezentowała nowoczesne, odpowiadające potrzebom tego segmentu rynku automaty Apex.
Firmy działające w branży automatów do gier o niskich wygranych były jedną z najliczniejszych grup branżowych podczas targów Stacja Paliw 2008. Wystawcy skoncentrowali się na przybliżeniu właścicielom stacji paliw zasad funkcjonowania rynku automatów, a także prezentacji automatów.
W rozmowach z przedstawicielami Fortuny, właściciele stacji paliw wskazywali na szereg czynników, które biorą pod uwagę rozpatrując wstawienie automatów do swojego lokalu. Poza możliwością uzyskiwania dodatkowych wpływów podstawowe znaczenie ma ich wygląd i wymiary automatów, a także niezawodność oraz asortyment gier. Dlatego Fortuna prezentowała najnowocześniejsze, w pełni spełniające te kryteria automaty Apex.
– Udział w targach Stacja Paliw 2008 to dla nas w pierwszym rzędzie element budowy wizerunku – powiedział Jarosław Zieliński, prezes Fortuny. – Bez tego nie można mówić o długofalowych relacjach z właścicielami lub franczyzobiorcami sieci stacji. To segment rynku, gdzie klienci są absolutnie przyzwyczajeni do silnych marek, np. Orlen, BP, czy Statoil oraz do wysokiej jakości obsługi.
Fortuna, lider rynku automatów o niskich wygranych, może zaliczyć czerwiec do udanych miesięcy. Na początku miesiąca Fortuna Sp. z o.o. odebrała siedem nowych koncesji na salony gier oraz jedną na niskie wygrane. – Zdecydowanie przyśpieszamy w tym roku – powiedział Jarosław Zieliński. – Zamierzamy utrzymać wysokie tempo, bo tego wymaga rynek, który staje się coraz bardziej konkurencyjny. Nowe salony ruszą w ciągu kilku najbliższych miesięcy.