Fortuna wystartowała z nową platformą kreatywną
Zakłady Bukmacherskie Fortuna wystartowały z nową platformą kreatywną, której główną postacią jest Bogini Fortuna. Operator zapowiada spoty wizerunkowe i sponsoringowe, a także działania digitalowe, social mediowe oraz eventowe.
Bogini Fortuna – rusza nowa kompania
Przygotowana kampania przez Zakłady Bukmacherskie Fortuna oparta jest na bogini Fortuna, która w mitologii rzymskiej odpowiadała za ludzkie losy, zarówno w szczęściu, jak i nieszczęściu. W ramach platformy kreatywnej, Fortuna zostaje nową brand hero marki i będzie spajała wszystkie kanały komunikacji bukmachera.
Możemy spodziewać się 30 i 15-sekundowych spotów wizerunkowych oraz sponsoringowych, zarówno w telewizji, jak i digitalu. Ponadto planowane są także działania digitalowe, social mediowe oraz eventowe.
Próba wyróżnienia
Na temat nowej kampanii wizerunkowej wypowiedział się Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie: – Na niezwykle konkurencyjnym rynku bukmacherskim, gdzie wszyscy operatorzy proponują niemalże ten sam produkt, za tę samą cenę, komunikacja marketingowa pozostaje jedną z niewielu rzeczy, poprzez które można się wyróżnić. Wierzymy, że koncept oparty o postać Bogini Fortuny dobrze wpisuje się w nasz cel dostarczania graczom emocjonującej i łatwo dostępnej rozrywki podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Nie chcemy się przy tym ograniczać jedynie do pasjonatów sportu i bukmacherki. Równie mocno zależy nam na wzmocnieniu obecności w świecie tzw. niedzielnych fanów, kibiców sukcesu, ale też tych, którzy o zakładach przypominają sobie dosłownie dwa razy w roku podczas największych wydarzeń.
Fortuna przedstawiła już pierwszy z kilku spotów wyprodukowanych przez dom produkcyjny Watchout Studio w reżyserii Kuby Michalczuka. Za zdjęcia odpowiadał Michał Englert, natomiast za koncepcję kreatywną, nadzór i obsługę Punchline Agency.