Automaty 22 marca 2007

Fox-Group w Belgradzie

autor: Fox Group
Jedną z polskich firm, prezentującą swoje wyroby na targach Gaming Expo w Belgradzie, była firma Fox Group Sp. z o.o. Była to kolejna wystawa, na której produkty i stanowisko firmy cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedną z polskich firm, prezentującą swoje wyroby na targach Gaming Expo w Belgradzie, była firma Fox Group Sp. z o.o. Była to kolejna wystawa, na której produkty i stanowisko firmy cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.

Głównym produktem promowanym na wystawie w Belgradzie był dobrze znany i rozpoznawalny interaktywny terminal rozrywkowy FOX BOX. Jedyny taki produkt na polskim rynku spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród odwiedzających wystawę jak i firm biorących udział w targach. Nowoczesna grafika, różnorodność gier, wyszukiwarka internetowa, ponad 1000 stacji radiowych online, zintegrowana opcja szafy grającej, możliwość przechowywania zdjęć najlepszych graczy na serwerze firmy, wszystko to wyeksponowane na dużym monitorze, potwierdziło, że nasz rodzimy produkt rywalizuje bez przeszkód z potentatami tej branży, terminali rozrywkowych, jakimi są TAB i Photoplay.

Drugim programem wyeksponowanym podczas targów był nowy, hazardowy program MAGIC FOX multigame w wersji AWP, AoNW i CASINO. W związku z tym, że w Serbii nie jest jeszcze jasno sprecyzowane prawo odnośnie programów hazardowych, program ten jako alternatywa na rynku, w odniesieniu do znanych już programów renomowanych firm, cieszył się również dużym zainteresowaniem. Dużym plusem w promowaniu tego produktu jest fakt że firma Fox Group jest również w 100% producentem obudów kasynowych, co pozwala na całkowitą kontrolę nad produktem.

W związku z tym, że rynek Serbski i generalnie całe Bałkany są “dziewiczym” rynkiem w europie firma Fox Group będzie uczestniczyć w tej imprezie w przyszłym 2008 roku.

“Jesteśmy miło zaskoczeni organizacją targów jak i wymiernymi korzyściami płynącymi z uczestnictwa w tej imprezie”-mówi Szymon Sikora menadżer do spraw marketingu- “rynek serbski jeszcze przez jakiś czas będzie bardzo interesujący dla naszej firmy, biorąc pod uwagę fakt, iż produkty jak nasz FOX BOX czy konkurencji nie są jeszcze spopularyzowane na rynku serbskim. Polecam te targi jako możliwość ekspansji na nowe tereny rynku rozrywki jak i hazardu”

Dodaj komentarz