29.10.2024 09:05

Fuksiarz mocno aktywny przy El Clasico. „Wszystko udało się w pełni zrealizować”

Fuksiarz.pl jest oficjalnym partnerem La Liga w Polsce. Z okazji El Clasico przygotował wiele aktywności dla swoich klientów. – Jesteśmy jednocześnie bardzo zadowoleni ze współpracy z naszymi partnerami z LaLiga, którzy podczas wspólnych przygotowań wykazywali się dużą elastycznością, aby dopasować się do naszych potrzeb marketingowych – powiedziała nam Aneta Tylicka, CEO Fuksiarz.pl.

Udostępnij
Fuksiarz mocno aktywny przy El Clasico. „Wszystko udało się w pełni zrealizować”

Sobotnie El Clasico przyniosło wiele emocji. Po meczu w Madrycie zdecydowanie bardziej zadowoleni mogli być kibice Barcelony. Drużyna Hansiego Flicka rozbiła Real 4:0.

Fuksiarz.pl był mocno aktywny przy promocji tego wydarzenia. Klienci legalnego bukmachera mogli skorzystać z wielu dedykowanych ofert, konkursów i promocji.

– El Clasico to wyjątkowe wydarzenie na piłkarskiej mapie, które cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów, jak i wszystkich kibiców piłkarskich na świecie. Oprócz najpopularniejszego marketu, która ze stron wygra lub zremisuje, dużą popularnością wśród naszych graczy cieszyły się zdarzenia takie jak: obie drużyny strzelą gola, bramka Roberta Lewandowskiego, a także żółta kartka dla Viniciusa Jr. Dzięki szerokiej ofercie, którą przygotowali nasi bukmacherzy, każdy z naszych graczy mógł znaleźć ciekawy dla siebie zakład – powiedziała nam Aneta Tylicka, CEO Fuksiarz.pl.

– Przygotowania do tego wyjątkowego meczu rozpoczęliśmy z dużym wyprzedzeniem. Wszystkie planowane działania i aktywności udało się w pełni zrealizować, co nas niezmiernie cieszy. Jesteśmy jednocześnie bardzo zadowoleni ze współpracy z naszymi partnerami z LaLiga, którzy podczas wspólnych przygotowań wykazywali się dużą elastycznością, aby dopasować się do naszych potrzeb marketingowych. Zaplanowane i zrealizowane działania przyczyniły się do osiągnięcia przez Fuksiarza dobrych wyników akwizycyjnych oraz retencyjnych – dodała.

W specjalnych konkursach Fuksiarza do wygrania był wyjazd na to spotkanie. – Z okazji tak ważnego wydarzenia chcieliśmy pozwolić naszym klientom na chłonięcie atmosfery El Clasico. Z tej okazji zwycięzca naszego rankingu Fuks Liga mógł obejrzeć mecz z Estadio Santiago Bernabéu. Dodatkowo, na naszych klientów czekały ciekawe konkursy zorganizowane na naszych Social Mediach, w których do wygrania były bilety na mecze Realu Madryt lub Barcelony, oryginalne koszulki Realu oraz inne nagrody od LaLiga. Nasi gracze mogli również skorzystać z El Clasico Premia, czyli dedykowanej promocji retencyjnej. Wisienką na torcie była komunikacja wideo, które nagrał specjalnie dla Fuksiarza były piłkarz Realu Madryt, a obecnie ambasador Asier Illarramendi. W krótkim spocie przedstawił swoją predykcję końcowego wyniku El Clasico – podsumowała Tylicka.

Udostępnij
Jakub Kłyszejko

Jakub Kłyszejko