Furmańczyk: Idziemy w dobrym kierunku, aby za jakiś czas znaleźć się w TOP 3
Dwa dni temu TOTALbet obchodził pierwsze urodziny. Był to więc doskonały czas, by złożyć życzenia, a także porozmawiać o poprzednich dwunastu miesiącach z Dyrektorem ds. Marketingu, Adrianem Furmańczykiem.
Jaki był to dla was rok?
Był to przede wszystkim rok ciężkiej pracy, aby zrealizować cele, które postawiliśmy sobie przed wejściem na rynek. Był to również rok nauki i zbierania cennego doświadczenia, bo nie wszyscy w TOTALbet mogli pochwalić się doświadczeniem w branży bukmacherskiej.
Czy coś was zaskoczyło?
Niespecjalnie. Wiedzieliśmy czego się spodziewać, mieliśmy i mamy u siebie ludzi, którzy pracowali w branży i przygotowali nas na to, co się miało wydarzyć.
Czego się nauczyliście przez ten rok?
Funkcjonowania rynku, jako całości – zachowań klientów oraz konkurencji, która szybko reagowała na nasze nowości i promocje.
Zrealizowaliście swoje cele?
Zdecydowaną większość udało się zrealizować, resztę będziemy realizować wkrótce.
Na podstawie pracy w ostatnim roku, czego waszym zdaniem oczekują klienci w Polsce?
Pojawia się coraz więcej firm, więc klient ma możliwość wyboru bukmachera, który mu odpowiada. W TOTALbet wychodziliśmy mu na przeciw przygotowując atrakcyjne promocje, oferując wysokie kursy czy najszybsze na rynku wypłaty.
Czy są rzeczy, które powinniście poprawić?
Tak, widzimy swoje niedociągnięcia w niektórych obszarach, ale nikt nie jest idealny. Staramy się je eliminować i być totalnie najlepsi.
W najbliższych 12 miesiącach zobaczymy zmiany na TOTALbet?
Musimy rozwijać się cały czas, aby nie zostać w tyle. Jesteśmy w trakcie przygotowywania kolejnych udogodnień dla klientów oraz akcji marketingowych. Niektóre są standardem, a niektórymi na pewno zaskoczymy naszych graczy.
Klienci mogą liczyć na jeszcze więcej ciekawych promocji?
Zdecydowanie tak. Dział marketingu codziennie nad nimi pracuje, aby nie tylko powtarzać promocje, które można znaleźć u konkurencji, ale również by były one unikatowe, jeśli nie na świecie, to przynajmniej w Polsce. Stąd na przykład Lucky Look. Mogę również zdradzić, że wkrótce wystartuje Kasomania 3.0, ale szczegółów jej wyglądu póki co nie zdradzę.
Gdzie chcecie być za rok, pięć i dziesięć lat?
Chcemy rozwijać się z roku na rok, być postrzegani, jako godny zaufania bukmacher i piąć się po szczeblach obecnej hierarchii rynkowej. Myślę, że obecnie idziemy w dobrym kierunku, aby za jakiś czas znaleźć się w top 3.
Czego Wam życzyć?
Jak to w dniu urodzin – przede wszystkim zdrowia. A poważnie mówiąc, to jak największej kreatywności. Wtedy i nasi klienci będą zadowoleni, i my również.
Fot. Linkedin