05.07.2019 00:00

Furmańczyk: Idziemy w dobrym kierunku, aby za jakiś czas znaleźć się w TOP 3

Dwa dni temu TOTALbet obchodził pierwsze urodziny. Był to więc doskonały czas, by złożyć życzenia, a także porozmawiać o poprzednich dwunastu miesiącach z Dyrektorem ds. Marketingu, Adrianem Furmańczykiem.

Udostępnij
Furmańczyk: Idziemy w dobrym kierunku, aby za jakiś czas znaleźć się w TOP 3

Jaki był to dla was rok?

Był to przede wszystkim rok ciężkiej pracy, aby zrealizować cele, które postawiliśmy sobie przed wejściem na rynek. Był to również rok nauki i zbierania cennego doświadczenia, bo nie wszyscy w TOTALbet mogli pochwalić się doświadczeniem w branży bukmacherskiej.

Czy coś was zaskoczyło?

Niespecjalnie. Wiedzieliśmy czego się spodziewać, mieliśmy i mamy u siebie ludzi, którzy pracowali w branży i przygotowali nas na to, co się miało wydarzyć.

Czego się nauczyliście przez ten rok?

Funkcjonowania rynku, jako całości – zachowań klientów oraz konkurencji, która szybko reagowała na nasze nowości i promocje.

Zrealizowaliście swoje cele?

Zdecydowaną większość udało się zrealizować, resztę będziemy realizować wkrótce.

Na podstawie pracy w ostatnim roku, czego waszym zdaniem oczekują klienci w Polsce?

Pojawia się coraz więcej firm, więc klient ma możliwość wyboru bukmachera, który mu odpowiada. W TOTALbet wychodziliśmy mu na przeciw przygotowując atrakcyjne promocje, oferując wysokie kursy czy najszybsze na rynku wypłaty. 

 Czy są rzeczy, które powinniście poprawić?

Tak, widzimy swoje niedociągnięcia w niektórych obszarach, ale nikt nie jest idealny. Staramy się je eliminować i być totalnie najlepsi.

W najbliższych 12 miesiącach zobaczymy zmiany na TOTALbet?

Musimy rozwijać się cały czas, aby nie zostać w tyle. Jesteśmy w trakcie przygotowywania kolejnych udogodnień dla klientów oraz akcji marketingowych. Niektóre są standardem, a niektórymi na pewno zaskoczymy naszych graczy.

Klienci mogą liczyć na jeszcze więcej ciekawych promocji?

Zdecydowanie tak. Dział marketingu codziennie nad nimi pracuje, aby nie tylko powtarzać promocje, które można znaleźć u konkurencji, ale również by były one unikatowe, jeśli nie na świecie, to przynajmniej w Polsce. Stąd na przykład Lucky Look. Mogę również zdradzić, że wkrótce wystartuje Kasomania 3.0, ale szczegółów jej wyglądu póki co nie zdradzę.

Gdzie chcecie być za rok, pięć i dziesięć lat?

Chcemy rozwijać się z roku na rok, być postrzegani, jako godny zaufania bukmacher i piąć się po szczeblach obecnej hierarchii rynkowej. Myślę, że obecnie idziemy w dobrym kierunku, aby za jakiś czas znaleźć się w top 3.

Czego Wam życzyć?

Jak to w dniu urodzin – przede wszystkim zdrowia. A poważnie mówiąc, to jak największej kreatywności. Wtedy i nasi klienci będą zadowoleni, i my również.

Fot. Linkedin

Udostępnij
BB

BB