Genting Casino zatrudniło Jeremy'ego Taylora, dotychczasowego dyrektora ds. marketingu w grupie Betsson, na stanowisku menadżera swojego oddziału zajmującego się branżą gier online – Genting Interactive z siedzibą na Malcie.
Celem współpracy jest zwiększenie liczby klientów i przychodów z marek internetowych. Również w tym celu trwa właśnie przebudowa głównej strony Genting Casino, która po odświeżeniu ma zostać zaprezentowana na rynku w Wielkiej Brytanii, a następnie w reszcie Europy.
Ze względu na chęć przyspieszenia procesu zdobywania klientów, na Malcie dojdzie do konsolidacji zespołu ds. usług interaktywnych. Pomóc ma tym wspomniany wyżej Taylor.
– Jako eksperci od kasyn detalicznych, potrzebowaliśmy potężnego menedżera gier online i mobilnego lidera w branży interaktywnej – Jeremy jest idealnym człowiekiem do tego zadania i nie możemy się doczekać, aby firma rozwijała się pod jego przywództwem z naszej nowej bazy maltańskiej. – powiedział William Sergeant, dyrektor grupy Genting Casino UK.
Taylor odszedł z grupy Betsson po 4 latach, gdzie początkowo zarządzał marką Betsafe, a następnie podjął się roli dyrektora ds. globalnej marki. Wcześniej pełnił funkcję m.in. w O2 oraz Setanta – nadawcy transmisji sportowych.
– Z niecierpliwością czekam na konsolidację zespołu interaktywnego na Malcie i rozwój zarówno branży kasynowej, jak i sportowej poprzez połączenie optymalizacji produktu, lepszych doświadczeń użytkowników mobilnych, najlepszej zawartości gier i agresywnych zintegrowanych kampanii marketingowych – powiedział Taylor, dla którego wyzwaniem będzie prowadzenie marki w Wielkiej Brytanii oraz Europie.