02.10.2018 00:00

GIG z pierwszą umową pokerową

Gaming Innovation Group podpisało umowę z One Time Marketing Services LLC na wykorzystanie jej marki OneTimePoker, w celu świadczenia usług pokerowych i kasynowych za pośrednictwem platformy GiG Core.

Udostępnij
GIG z pierwszą umową pokerową

Jest to kamień milowy dla GIG, pierwszego zewnętrznego operatora gier pokerowych zasilanego przez Microgaming Poker Network (MPN) i płynnie zintegrowanego z GIG Core. Oprócz pokera, który jest podstawową ofertą OneTimePoker, oferuje on również tryb, w którym gracz gra przeciwko kasynu, a nie przeciwko innym graczom. 

OneTimePoker został utworzony przez Randalla Kaspera, założyciela Poker Players International, który reprezentował ponad 500 profesjonalnych pokerzystów, w tym wielu zwycięzców WSOP Champions. Do Kaspera dołączają najlepsi i najzdolniejsi w branży pokera, a celem tego projektu jest zaspokajanie potrzeb graczy i rozwiązywanie najlepszych praktyk w oparciu o ich wieloletnie doświadczenie. Członkowie zespołu to Casey Jarzabek, Jeff Maxon, Anthony Taylor, Laurence Grondin, Danny Noseworthy i wielu innych weteranów branży.

– W końcu tworzymy dla siebie, w oparciu o to, co zbudowaliśmy, z powodzeniem dla innych od ponad dekady, to wymarzony zespół dyrektorów i ekspertów od pokera. Naszym celem jest bycie marką w pokerze, która będzie całkowicie przejrzysta i zdobędzie zaufanie graczy oraz dostosować ich doświadczenie do absolutnie najlepszych praktyk, których nauczyliśmy się przez lata. – mówił Kasper, który jest jednocześnie dyrektorem generalnym OneTimePoker.

– Cieszymy się, że podpisaliśmy naszą pierwszą umowę pokerową z OneTimePoker, aby pomóc w osiągnięciu ich ambicji, które od dawna mają tak pozytywny wpływ na pokera, reprezentując jedne z największych nazwisk w branży. Oprócz tego, że przyczyniamy się do powstania wielu publikacji branżowych, z niecierpliwością oczekujemy wspierania rozwoju marki w kolejnych pionach produktowych GIG w naszym ekosystemie do 2019 r., oferując społeczności pokerowej dostęp do wszystkich swoich potrzeb rozrywkowych – powiedział Robin Reed, dyrektor generalny GIG

Udostępnij
JD

JD