Golden Race prezentuje nową wersję piłki nożnej 3D w virtuals
Golden Race, twórca i globalny dostawca rozwiązań dla wirtualnych zakładów bukmacherskich, prezentuje najnowszą wersję swojego wielokrotnie nagradzanego produktu - 3D Virtual Football.
Ulepszona wersja zawiera nowy, wirtualny stadion stworzony ze skanowania obiektu na miejscu, zaawansowane animacje oparte na rzeczywistych ruchach graczy i nowe modele odtwarzaczy stosujące zastrzeżone technologie skanowania.
Golden Race w nowej wersji będzie miał też szersze kąty obrazu z kamer prawdziwych kamerzystów, a w grze pojawią się lektorzy z profesjonalnymi komentarzami w głównych językach.
„Wykorzystaliśmy najnowsze technologie i techniki filmowania, aby zaoferować najbardziej autentyczne doświadczenia wirtualnej piłki nożnej” – powiedział dyrektor generalny Golden Race, Martin Watcher.
„Włączyliśmy również wiele popularnych formatów, które kochają gracze. Od pojedynczego meczu po ligowy, a także w formacie pucharowym, który obejmuje międzynarodowych faworytów: Euro Champions i World Cup.”
Produkt stworzony od podstaw w technologii HTML5 zapewnia również lepszą jakość obrazu; z nowym, żywym, czystym, nowoczesnym wyglądem i pełną integracją marki.
Mecze są w pełni konfigurowalne. Ponadto ten kompletny wirtualny produkt integruje prawdziwe kursy z profesjonalnymi bukmacherami wewnętrznymi i oferuje wszystkie rynki zakładów.
Jednym z głównych osiągnięć wirtualnej piłki nożnej Golden Race jest to, że nie wymaga dużych inwestycji infrastrukturalnych. Technologia renderowania na żywo umożliwia łatwą i szybką integrację, więc operatorzy nie muszą przechowywać żadnych dodatkowych danych na zewnętrznym sprzęcie, aby załadować produkty firmy – wymagane jest tylko połączenie internetowe.
„Wyświetlanie na żywo bezpośrednio na stronie oznacza, że gracze nigdy nie zobaczą tego samego meczu dwa razy, każdy z ekranów na stronie może wyświetlać dowolną ligę, a nowe ligi, statystyki meczu i zawodników będą aktualizowane w ciągu kilku minut” – wyjaśnił Watcher, który będzie prelegentem podczas następnej sesji konferencyjnej – „Bądźmy cyfrowi – w którą stronę pójdzie sport wirtualny?”