Grand Prix SUREXPO 2007 dla Hot Spot’a!
Główna nagroda przyznana na targach SUREXPO 2007, nazwana przez Jury - Grand Prix, powędrowała do austriackiej firmy Novomatic, producenta programu Hot Spot.
Główna nagroda przyznana na targach SUREXPO 2007, nazwana przez Jury – Grand Prix, powędrowała do austriackiej firmy Novomatic, producenta programu Hot Spot. Nagroda ta ma na celu wyróżnienie produktu, który odnosi sukcesy na rynku gier w dłuższym okresie czasu. Hot Spot to jeden z najbardziej popularnych na polskim rynku multigame’rów dostępnych dla operatorów zarówno w postaci tzw. kit’u jak i kompletnej maszyny. Zestaw gier, którego idea zrodziła się w głowie naszego rodaka, wielelotniego członka zarządu Novomatica – Ryszarda Prescha, austriacka firma sprzedała w Polsce w ilości 8 tys. egzemlarzy. Oryginalny automat z marką Admiral oferowany jest w chromowanej obudowie typu kasynowego i zawiera 5 gier. Podstawą sukcesu zestawu gier występującego pod wspólną nazwą Hot Spot jest American Poker II, gra o której krążą od lat legendy. Pozostałe cztery gry to: Burning Hot, Ultra Hot, Burning Target i Sizzling Hot. Hot Spot to jeden z nielicznych automatów, o którym wypowiadają się pozytywnie zarówno gracze jak i operatorzy. Ci pierwsi doceniają jego prostotę, łatwy i przejrzysty wybór gier, wyjątkowo realistyczną grafikę oraz oczywiście to, że „dobrze płaci”. Ci drudzy cenią w nim bezawaryjność i wysoką rentowność.
Na zdjęciu: Dr inż. Jan Kosek, członek zarządu ATT S.A. odbiera Grand Prix dla Hot Spot’a
Hot Spoty na stoisku Novomatica