W grudniowym magazynie Intergame wydawanym w Wielkiej Brytanii opiniotwórczym miesięczniku branży rozrywkowej, znaleźliśmy kilka artykułów poświęconych polskim firmom. W dziale Red Hot News na stronie 7 znajdziecie materiał „Product award for Suzo Polska”, na temat nagrody otrzymanej przez Suzo Polska na targach SUREXPO. W dziale International News znalazła się informacja o zmianie siedziby Izby Gospodarczej z dokładnym nowym adresem. Czyżby zwiastowało to nowe podejście Izby do międzynarodowych mediów branżowych? na stronie 18 magazynu dwie informacje. Pierwsza mówi o nowych automatach JPM-a na rynki polski i czeski – „JPM trio for Poland and Czech Republic”, a druga o współpracy Nowopolu z brytyjskim Hot Games. Z kolei na stronie 28 w tzw. International Roun-Up znajdujemy informację o tym, że Grupa Barcrest jest bardzo zadowolona z rezulatów jakie przyniosła dla niej wystawa SUREXPO. Co ciekawe Willem Korteweg, dyrektor sprzedaży firmy na Europę wymienia w materiale tylko stoiska Jamp’a i Eurogames. czyzby zapomniał o jeszcze jednej polskiej firmie zajmującej się dystrybucją i operowaniem automatami Barcresta?
Grudniowy numer Intergame przynosi też relację z SUREXPO sygnowaną przez Helen Fletcher, pod tytułem „Numbers down, but quality up” – „Liczba spadła, jakość wzrosła”. Autorka nawiązuje tutaj tytułem do mniejszej liczby wystawców na warszawskich targach, jednak rosnącej jakości produktów. Niestety poza ogólnymi spostrzeżeniami ta relacja nie przybliża polskiej wystawy międzynarodowemu czytelnikowi, a szkoda. Na zakończenie dodajmy, że we wkładce do gazety o nazwie Risk and Reward zamieszczony został obszerny wywiad z szefem Nowopolu – Tomaszem Woźnym.
Udostępnij