06.02.2007 00:00

Gry w telefonach komórkowych czyli Polacy lubią przygody, Amerykanie hazard.

W przeciwieństwie do Amerykanów, raczej nie pociąga nas hazard, który stanowi ulubioną rozrywkę mobilną w USA.

 

 

 

 

 

 

Spośród szerokiej oferty dostępnych na rynku gier na telefony komórkowe, najchętniej wybieramy platformówki i gry przygodowe oraz wyścigi samochodowe. W przeciwieństwie do Amerykanów, raczej nie pociąga nas hazard, który stanowi ulubioną rozrywkę mobilną w USA.

Spośród 700 tys. gier na telefony komórkowe zakupionych przez klientów Telecom Media w 2006 r. największą popularnością cieszyły się tzw. przygodówki. Ponad 34% spośród najpopularniejszych 40 tytułów ubiegłego roku to właśnie gry z tej
kategorii: Hugo, Prince of Persia, Sezon na Misia. . Drugie i trzecie miejsce zajmują w tym rankingu wyścigi samochodowe (CollinMcRae Rally, BMW Sauber F1 oraz
Moto GP) z wynikiem ok. 21% oraz gry sportowe (blisko 18%).

Porównując rodzimy rynek gier mobilnych do innych krajów, zauważamy wyraźne różnice w upodobaniach klientów. Podczas gdy w USA jedną z lepiej sprzedających się kategorii są gry hazardowe i karciane, u nas zamykają one stawkę – mówi Sławomir Szymański, Prezes Zarządu Telecom Media.

Udostępnij
www.marketingprzykawie.pl

www.marketingprzykawie.pl