GTECH z AEROSMITH
Jak zwiększyć popularność (czytaj: sprzedaż kuponów) loterii? W tym celu można wykorzystać znaną w świecie showbiznesu markę. Na taki właśnie pomysł wpadła firma GTECH Corporation, podpisując wieloletnią umowę licencyjną ze znaną amerykańską grupą rockową
Jak zwiększyć popularność (czytaj: sprzedaż kuponów) loterii? W tym celu można wykorzystać znaną w świecie showbiznesu markę. Na taki właśnie pomysł wpadła firma GTECH Corporation, podpisując wieloletnią umowę licencyjną ze znaną amerykańską grupą rockową Aerosmith.
Umowa ta daje firmie GTECH wyłączność na rozwijanie loterii pod marką Aerosmith.
W planach firmy jest rozwój nowoczesnych loterii w których, oprócz nagród pieniężnych, będzie można wygrać unikalne gadżety z logo zespołu, oraz wejściówki VIP-owskie na koncerty grupy które odbędą się w ramach najnowszej trasy koncertowej, rozpoczynającej się w połowie bieżącego roku.
Wybór nie był przypadkowy. Aerosmith posiada ogromną, międzynarodową grupę fanów, wśród których jest wielu graczy. Jest to grupa składająca się z osób w wieku 25-54 lat, której 60% stanowią mężczyźni, a 40% kobiety. Sam zespół w trakcie swojej 30-letniej kariery sprzedał 150 milionów płyt i otrzymał wiele znaczących nagród.