25.05.2007 00:00

GTI Asia Taipei Expo zakończone

GTI Asia Taipei Expo przyciągnęły 1,327 zagranicznych odwiedzających z blisko 60 krajów z pięciu kontynentów. Wszyscy byli zaskoczeni jakością w stosunku do cen wystawianych produktów.

Udostępnij

 

 

 

Od 1994 roku GTI Asia Taipei Expo (poprzednio GTI EXPO) przekształciło się z małej lokalnej wystawy w międzynarodowe targi. Choć wystawie depczą po piętach giganty światowej branży targowej jak np.: G2E Asia w Makau, Jamma w Japonii czy bezpośrednia konkurencja na Tajwanie Hot Games Show, to GTI ma się całkiem dobrze.

GTI w liczbach

Targi organizowane już po raz czternasty przez GTI odbyły się od 10 do 12 maja w strefach B, C, i D, hali A Taipei World Trade Center przyciągnęły 142 wystawców i prawie 4,000 odwiedzających.

GTI Asia Taipei Expo przyciągnęły 1,327 zagranicznych odwiedzających z blisko 60 krajów z pięciu kontynentów. Wszyscy byli zaskoczeni jakością w stosunku do cen wystawianych produktów.

 

Dobra organizacja i sprzyjająca atmosfera sprzyjają zawieraniu kontraktów

Dietmar Judkowiack, manager z niemieckiego Gaueselmann GmbH powiedział, że targi oferowały dobre możliwości nawiązania kontaktów z tajwańskimi firmami. Na Michela Melonan z włoskiej SO.GO. M. A. największe wrażenie wywarła dobra organizacja wystawy.

Z informacji,które dotarły do organizatorów od wystawców dowiadujemy się, że targi były owocne pod względem pospisanych kontraktów.

 

Prezentacje

Wśród nowych produktów prezentowanych na GTI były Street Cobra, Lucky Lion i Candy od Saint Fun, symulator “Go GO Ball”, AoNW Krazy Keno i Spooky Party Linking od IGS, automaty video CGA od Barbarossa, Crazy Circus, Texas Champion i The Circus od Astro, gry kasynowe VGA tj. Treasure Island 1700, Deep Shaking, Nile Myth, Mars Land i Happy L, interaktywne bujaki od Subsino, Shooting Hoops, Mr. Hammer i Gets Extra od Tecway, The Roman Gladiator, Happy Farm, seria SVGA -Fruit Party, Wedding Party i Lucky Viking.

Oczywiście na targach nie zabrakło producentów cabinetów i dostawców części zamiennych tj.: Huai I, CLE, CYE i Weche

Na Tajwanie podobnie jak na ATEI zagościł włoski pawilon. Zorganizowany wspólnie przez włoskie stowarzyszenie branżowe SAPAR i Rimini Fiera SpA – organizatora wystaw ENADA pomieścił 20 włoskich firm.
Swoje targi reklamowały na GTI również konkurencyjne przedsięwzięcia czyli G2E w Makau i filipiński Asia Gem

GTI Asia Taipei Expo 2008 znajduje się obecnie w fazie ostatecznego dogrania terminu. Wiadomo, że będzie to maj lub czerwiec 2008 r. Promocję przyszłorocznej wystawy wzmocni Tajwańska Izba Handlowa (TAITRA), która roześlę informaję o targach do konsulatów na całym świecie.

Wspólnie z tajwańczykami na targach wystawiała się również polska firma. Jaka? Zapraszamy do lektury vczercowego wydania Interplay 03/2007.

Więcej informacji o GTI gametime@taiwanslot.com.tw lub na www.taiwanslot.com.tw

Udostępnij
S.M.

S.M.