Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że to firma z Kenii. Tym samym w ramach porozumienia wszystkie gry loteryjne Helio będą zawierać logo operatora, a także szereg lokalnych funkcji, które mają sprawić, że będą idealnie pasować do afrykańskiego rynku.
Richard Mifsud, CEO w Helio Gaming, skomentował: – Z przyjemnością ogłaszam naszą współpracę z Lotto Joto i jestem przekonany, że ich klienci będą cieszyć się graniem w nasze gry.
– Mamy bardzo ambitne plany ekspansji w Afryce, która ma wiele rynków dobrze dopasowanych do naszych innowacyjnych produktów loteryjnych – dodał.
– To wspaniałe, że Lotto Joto chętnie zabierze nasze produkty na rynek kenijski, rozpoczynając swoją pierwszą loterię z pulą 25 milionów kenijskich szylingów, co jest ogromnym ulepszeniem tego, co jest obecnie dostępne – zakończył.
Andrey Sidelnikov z Lotto Joto również bardzo dobrze wypowiadał się na temat nowego partnerstwa. Stwierdził: – Cieszymy się, że udało nam się zawrzeć umowę z Helio Gaming i oczekujemy korzyści, jakie nam przyniesie.
– Posiadanie partnera, który rozumie znaczenie CSR, czyli czegoś bardzo zgodnego z naszymi priorytetami, było dla nas naprawdę ważne, a ich produkty mają udokumentowane osiągnięcia w zakresie zwiększania wskaźników przejęć i retencji dla operatorów – dodał
Umowa zakłada, że Helio będzie kontynuować ekspansję w Afryce, a Lotto Joto będzie jedną z kilku współpracujących ze sobą firm w nadchodzących miesiącach.
Wydaje się, że ta transakcja może nie tylko zwiększyć zaangażowanie klientów Lotto Joto, ale może również pomóc Helio wzmocnić swoją pozycję na rynku afrykańskim. Dostawca z Malty oferuje wiele konfigurowalnych gier loteryjnych, w tym dziennych, tygodniowych i opartych na wydarzeniach.