Historyczna współpraca Fortuny ze Slavią Praga
Slavia Praga podpisała rekordowy kontrakt partnerski z firmą bukmacherską Fortuna, przedłużając tym samym długotrwałą współpracę do 2030 roku.
Takich pieniędzy na poziomie klubowym jeszcze nie zainwestowano w Czechach. Jeśli tylko Slavii uda się kontynuować piłkarskie sukcesy i z powodzeniem grać w europejskich pucharach co roku, to wypłata może sięgnąć nawet ponad 12 milionów euro (300 mln CZK).
Kobiecy futbol otrzyma pomoc
Potentat na rynku zakładów sportowych będzie mocnym graczem np. w zakresie wspierania kobiecej piłki nożnej. Ich logo będzie noszone na koszulkach Slavia Ladies, również obrończyń tytułu mistrzowskiego. Fortuna pomoże uczynić Eden stadionem przyjaznym dla wszystkich kibiców z różnymi niepełnosprawnościami. Muzeum klubowe również zostanie dostosowane pod te osoby obiecał Jaroslav Tvrdík.
– Ta umowa jest wyjątkowa. Nie tylko pod względem liczb, ale także pod względem tego, jak głębokie jest zaufanie między nami, a Fortuną. To połączenie filozofii, które jest piękne z ludzkiej perspektywy – właściciel Fortuny na rynku czeskim i słowackim Ludovít Vyskoč chodzi na nasze mecze, a jego córki kibicują Slavii. Jesteśmy więc na tej samej ścieżce nie tylko w sporcie, ale także w życiu – mówi Jaroslav Tvrdík, prezes klubu.
Dla porównania konkurent Fortuny, Chance, płaci około 250 milionów CZK rocznie za tytularne partnerstwo w najwyższej klasie rozgrywkowej. Jednak partnerstwo to obejmuje całą ligę. Na poziomie klubowym współpraca Slavii i Fortuny nie ma konkurencji. Szef czeskiego zespołu podkreśla również, że jego klub jest silny w wielu programach CSR np. w projektach Beyond the Field. Fortuna jest również silna, ponieważ partnerstwo ma jeszcze silniejszy wymiar.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.