18.06.2018 00:00

Historyczne wydarzenie w Holandii

Lottovate ogłosił wprowadzenie na rynek Raffld, czyli pierwszej nowej loterii na rynku holenderskiej od prawie 30 lat.

Udostępnij
Historyczne wydarzenie w Holandii

Nowa loteria dobroczynna jest skierowana przede wszystkim do holenderskich millenialsów (w wieku 22-36 lat). Według badań Lottovate to grupa demograficzna, która ogólnie nie gra obecnie na loterii, ani nie przekazuje darowizny na cele dobroczynne.

Opracowany w oparciu o opinie graczy, Raffld daje szansę na zdobycie doświadczeń, którymi mogą podzielić się ze swoimi przyjaciółmi. Innymi słowy, nie chodzi tu o pieniądze.

Około jedna czwarta holenderskiej populacji to pokolenie millenialsów. W niedawnym sondażu przeprowadzonym na grupie 1000 holenderskich millenialsów, prawie dwie trzecie (62%) respondentów stwierdziło, że grało na loterii dwa razy w roku lub rzadziej. Ponad połowa (55%) stwierdziła, że ​​przekazała środki na cele charytatywne raz na pół roku lub rzadziej. A 85% stwierdziło, że to doświadczenia a nie pieniądze czynią ich szczęśliwszymi.

– W wydarzeniu startującym loterię wzięło udział tak wielu ludzi z branży, od partnerów charytatywnych po media. Holandia czekała 30 lat na pojawienie się czegoś nowego i myślę, że Raffld jest zupełnie inny niż wszystko na rynku – powiedział rzecznik prasowy Lottovate w rozmowie z TotallyGaming.com.

– Zdumiewające w Raffld jest to, że otwiera całkowicie nowy rynek, który wcześniej nie istniał, Raffld to loteria stworzona dla pokolenia millenialistów i stworzyliśmy ją w połączeniu z nimi – dodał.

Peter-Paul de Goeij, dyrektor zarządzający Lottovate, powiedział: – Raffld to inny rodzaj loterii. Chodzi o zdobywanie doświadczeń i dzielenie się nimi z przyjaciółmi, a nie pieniędzmi. Tworząc produkt dla osób, które obecnie nie grają w loterie otwieramy całkowicie nową pulę funduszy na cele charytatywne.

Gracze wybierają kategorię nagrody, którą są zainteresowani, organizację charytatywną, którą chcą wspierać, oraz przyjaciół, z którymi chcą się bawić. Los kosztuje 16 euro i obejmuje cztery losowania. Aby zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo można łączyć się w grupy do czterech znajomych. Jeśli wygrywasz, wszyscy wygrywają.

Udostępnij
PK

PK