04.10.2018 00:00

Hiszpańska marka wybroniła się

Cirsa, czyli hiszpańska marka hazardowa należąca do Blackstone Capital, informuje o swoich wynikach finansowych.

Udostępnij
Hiszpańska marka wybroniła się

Firma odnotowała 3,2-procentowy wzrost przychodów rok do roku. Jest to dobra wiadomość dla firmy, która poniosła stratę w wysokości 3 milionów euro poprzez wahania na rynku Ameryki Łacińskiej.

Całkowity przychód w okresie sprawozdawczym sięgnął 358 milionów euro. Skorygowany zysk operacyjny przedsiębiorstwa przed potrąceniem odsetek od zaciągniętych zobowiązań oprocentowanych, podatków, amortyzacji wartości niematerialnych i prawnych oraz amortyzacji (deprecjacji) rzeczowych aktywów trwałych wzrósł o 3,8 procent do 90 milionów euro.

Blackstone Capital kupił Cirsę na początku tego roku za 2,1 miliarda euro. Firma szczyci się prawie 150 kasynami i ponad 75 000 automatami do gier.

Udostępnij
PK

PK