27.10.2024 08:19

IAB MIXX Awards 2024: STS nominowany w dwóch kategoriach

STS został nominowany do nagrody IAB MIXX Awards 2024 w dwóch kategoriach. Jedna z nich to „Digital public relations” za sprawą kampanii „Dorzuć misie, czyli jak STS poruszył tysiące serc”. Druga kategoria to „Performance Marketing”.

Udostępnij
IAB MIXX Awards 2024: STS nominowany w dwóch kategoriach

Zwycięzców IAB MIXX Awards 2024 poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 26 listopada w Warszawie.

STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat STS zdominował sektor legalnych firm bukmacherskich w Polsce – znacznie zwiększając udziały rynkowe, które wynoszą ok. 40 procent.

Firma nieprzerwanie inwestuje w rozwój nowoczesnych i innowacyjnych technologii, dzięki którym zdystansowała krajowych konkurentów. STS udostępnia usługi online nie tylko za pośrednictwem strony internetowej, ale również jej mobilnej wersji, jak i aplikacjom dedykowanym systemom Android i iOS. Firma cały czas rozwija ofertę, udostępniając m.in. kolejne zakłady na żywo oraz umacniając wiodącą pozycję w dziedzinie esportu. Bukmacher stworzył też własny system wypłat – STSpay – pozwalający na szybkie przelewy przez 7 dni w tygodniu całodobowo. STS, za sprawą inwestycji kapitałowej w czeską spółkę Greep, stał się współwłaścicielem systemu bukmacherskiego BetSys, z którego korzysta.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma sponsoruje m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, mistrza Polski – Jagiellonię Białystok oraz Widzew Łódź. STS jest także liderem jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. W ostatnim czasie były to m.in. powstanie muralu W. Smolarka obok stadionu Widzewa, renowacja tunelu na stadionie Korony Kielce, licytacje koszulek klubowych czy licytacje na WOŚP. Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie dziewięciu odsłon wydarzenia zebrano blisko 300 tys. maskotek, a STS przekazał 818 tys. zł dla potrzebujących i fundacji.

Firma powstała w 1997 roku. Spółka posiada nowoczesne punkty przyjmowania zakładów, które znajdują się w każdym większym mieście w Polsce – łącznie na terenie kraju jest ich ponad 400.

Udostępnij
redakcja

redakcja