99 procent dostępnej powierzchni lutowej wystawy w londyńskiej hali ExCel już zostało wyprzedane.
Do ICE 2013 jeszcze niespełna tydzień, ale najnowsze dane opublikowane przez organizatora – Clarion Events wskazują, że wystawa zajmie ponad 31.000 mkw powierzchni, utwierdzając pozycję ICE jako największej imprezy w kalendarzu branży hazardowej.
Na koniec stycznia, tylko 0,5 procenta powierzchni wystawienniczej zostało niesprzedane, a targi te mają już ponad 400 zarejestrowanych wystawców.
Kate Chambers, przedstawicielka spółki Clarion, powiedziała: "Naszym tematem marketingu w 2013 został slogan Think Big i cieszę się, że hasło to dzięki naszym działaniom stanie się rzeczywistością, co użytkownicy zobaczą w ExCeL London, gdy drzwi wystawy zostaną otwarte 5 lutego i wystawa będzie miała swój debiut w nowej siedzibie."
"Wykorzystamy wszystkie dostępne kanały medialne, aby przekazać wiadomość, że ICE 2013 będzie większa i lepsza niż kiedykolwiek wcześniej i że jest podstawowym wydarzeniem dla wszystkich firm działających w branży hazardu online i offline", dodała Chambers.
Wygląda na to, że w przeciwieństwie do EAG, gdzie pokazało swoje produkty aż osiem polskich spółek, na ICE pojawi się tylko jedna firma z Polski. Swoje stoisko w hali ExCel zarezerwowała sobie spółka Vegas.