iGB L!VE London 2025, czyli przegląd innowacji w branży
Na iGB L!VE w Londynie spotkali się przedstawiciele branży rozrywkowej. Ten prestiżowy event wzbudził wiele zainteresowania, padło tam mnóstwo ciekawych wniosków.
Chociaż mieliśmy do czynienia z wydarzeniem o zasięgu międzynarodowym, co oczywiste, tego typu imprezy mogą inspirować także polskich ekspertów do wdrażania nowych rozwiązań i udogodnień. Podczas iGB L!VE London uczestnicy eventu byli zgodni ws. trzech kluczowych kwestii na ten rok i nadchodzące lata.
Priorytety w działaniach
Tym, co się najbardziej przebiło w trakcie dyskusji, były takie kwestie jak rozwój modeli społecznościowych i loterii, ewolucja gamifikacji, rosnący wpływ sztucznej inteligencji.
Jeśli chodzi o „socjale”, temat nie jest zbyt skomplikowany, ponieważ większość fachowców z branży, także w Polsce, ma świadomość ich potencjału, a cały czas trwają prace nad rozwojem w tym aspekcie.
Kolejna innowacja
Co do gamifkacji – uczestnicy eventu kładli nacisk na narzędzie MEGA od firmy Soft2Bet, uwypuklając koncepcje slotów wieloosobowych, łączących stawki różnych graczy. Czy to jest realne w Sportsbook? Czas pokaże… Jest to zatem zaawansowany mechanizm gamifikacyjny stworzony z myślą o operatorach kasyn online i bukmacherów. MEGA działa jako samodzielny moduł, który łatwo integruje się z istniejącymi systemami kasyn lub zakładów bukmacherskich.
Zwiększa zaangażowanie graczy – funkcje typu misje, poziomy, nagrody, elementy social (rankingi, czaty) pobudzają aktywność i utrzymują graczy na platformie. Gwarantuje spersonalizowane doświadczenie – wyzwania mogą być dopasowane lokalnie (np. samochody rajdowe w Skandynawii) i indywidualnie do stylu gry gracza.
Realistyczne rozwiązanie
Zoom (tak naprawdę „Zoom Soccer”) od Logifuture to innowacyjna platforma w świecie wirtualnych sportów, opracowana z myślą o operatorach zakładów sportowych. Gwarantuje prawdziwe rozgrywki, aktualnie się odbywające, ale w alternatywnej, wirtualnej rzeczywistości.
Zoom Soccer to całodobowa, wirtualna transmisja symulowanych meczów piłkarskich oparta na licencjonowanych drużynach i ligach. Wszystkie mecze są generowane losowo przez system RNG (Random Number Generator), co sprawia, że każda rozgrywka jest unikalna, ale przypomina realne mecze piłkarskie.
Dalszy rozwój AI
Jeśli chodzi o tematykę związaną z dziś tak często obecną w przestrzeni publicznej sztuczną inteligencją, przywołajmy jedną, jakże ważną wypowiedź, by mieć jasność w sprawie:
„Kolejnym dominującym tematem była sztuczna inteligencja, w szczególności jej rosnący wpływ na wyszukiwanie. Rozmawialiśmy o strategiach SEO i o tym, jak sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki marki hazardowe są znajdowane, pozycjonowane i rozumiane w internecie.”
Coraz większe wpływy AI
Eksperci również zwracali uwagę, że sztuczna inteligencja (AI) ma coraz większe znaczenie w branży hazardu i zakładów bukmacherskich – zarówno po stronie operatorów, jak i graczy. Jej zastosowania są szerokie i obejmują automatyzację, personalizację, analizę danych, a także zarządzanie ryzykiem. AI analizuje historię zakładów i gier użytkownika, aby proponować najbardziej trafne rynki, gry kasynowe czy bonusy. Soft2Bet wykorzystuje AI w mechanizmie MEGA do personalizacji kampanii gamifikacyjnych. AI analizuje miliony danych (np. wyniki, trendy graczy) i samodzielnie ustala lub aktualizuje kursy, automatycznie identyfikuje podejrzane zachowania w zakładach – np. graczy stawiających zbyt korzystne zakłady, dzięki porównywaniu rynków.
redakcja
Więcej Eventy
„Zyski z gier muszą wracać do obywateli” – Mariusz Rzeczkowski z Totalizatora
PRZEGLĄD MEDIÓW. Dyrektor Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej Totalizatora Sportowego, Mariusz Rzeczkowski, w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną opowiadał nie tylko o działalności spółki jako operatora gier liczbowych i loterii. W wywiadzie podkreślił rolę Totalizatora Sportowego w finansowaniu sportu, kultury oraz inicjatyw społecznych, a także stanowczo odniósł się do…