iGB L!VE London 2025, czyli przegląd innowacji w branży
Na iGB L!VE w Londynie spotkali się przedstawiciele branży rozrywkowej. Ten prestiżowy event wzbudził wiele zainteresowania, padło tam mnóstwo ciekawych wniosków.
Chociaż mieliśmy do czynienia z wydarzeniem o zasięgu międzynarodowym, co oczywiste, tego typu imprezy mogą inspirować także polskich ekspertów do wdrażania nowych rozwiązań i udogodnień. Podczas iGB L!VE London uczestnicy eventu byli zgodni ws. trzech kluczowych kwestii na ten rok i nadchodzące lata.
Priorytety w działaniach
Tym, co się najbardziej przebiło w trakcie dyskusji, były takie kwestie jak rozwój modeli społecznościowych i loterii, ewolucja gamifikacji, rosnący wpływ sztucznej inteligencji.
Jeśli chodzi o „socjale”, temat nie jest zbyt skomplikowany, ponieważ większość fachowców z branży, także w Polsce, ma świadomość ich potencjału, a cały czas trwają prace nad rozwojem w tym aspekcie.
Kolejna innowacja
Co do gamifkacji – uczestnicy eventu kładli nacisk na narzędzie MEGA od firmy Soft2Bet, uwypuklając koncepcje slotów wieloosobowych, łączących stawki różnych graczy. Czy to jest realne w Sportsbook? Czas pokaże… Jest to zatem zaawansowany mechanizm gamifikacyjny stworzony z myślą o operatorach kasyn online i bukmacherów. MEGA działa jako samodzielny moduł, który łatwo integruje się z istniejącymi systemami kasyn lub zakładów bukmacherskich.
Zwiększa zaangażowanie graczy – funkcje typu misje, poziomy, nagrody, elementy social (rankingi, czaty) pobudzają aktywność i utrzymują graczy na platformie. Gwarantuje spersonalizowane doświadczenie – wyzwania mogą być dopasowane lokalnie (np. samochody rajdowe w Skandynawii) i indywidualnie do stylu gry gracza.
Realistyczne rozwiązanie
Zoom (tak naprawdę „Zoom Soccer”) od Logifuture to innowacyjna platforma w świecie wirtualnych sportów, opracowana z myślą o operatorach zakładów sportowych. Gwarantuje prawdziwe rozgrywki, aktualnie się odbywające, ale w alternatywnej, wirtualnej rzeczywistości.
Zoom Soccer to całodobowa, wirtualna transmisja symulowanych meczów piłkarskich oparta na licencjonowanych drużynach i ligach. Wszystkie mecze są generowane losowo przez system RNG (Random Number Generator), co sprawia, że każda rozgrywka jest unikalna, ale przypomina realne mecze piłkarskie.
Dalszy rozwój AI
Jeśli chodzi o tematykę związaną z dziś tak często obecną w przestrzeni publicznej sztuczną inteligencją, przywołajmy jedną, jakże ważną wypowiedź, by mieć jasność w sprawie:
„Kolejnym dominującym tematem była sztuczna inteligencja, w szczególności jej rosnący wpływ na wyszukiwanie. Rozmawialiśmy o strategiach SEO i o tym, jak sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki marki hazardowe są znajdowane, pozycjonowane i rozumiane w internecie.”
Coraz większe wpływy AI
Eksperci również zwracali uwagę, że sztuczna inteligencja (AI) ma coraz większe znaczenie w branży hazardu i zakładów bukmacherskich – zarówno po stronie operatorów, jak i graczy. Jej zastosowania są szerokie i obejmują automatyzację, personalizację, analizę danych, a także zarządzanie ryzykiem. AI analizuje historię zakładów i gier użytkownika, aby proponować najbardziej trafne rynki, gry kasynowe czy bonusy. Soft2Bet wykorzystuje AI w mechanizmie MEGA do personalizacji kampanii gamifikacyjnych. AI analizuje miliony danych (np. wyniki, trendy graczy) i samodzielnie ustala lub aktualizuje kursy, automatycznie identyfikuje podejrzane zachowania w zakładach – np. graczy stawiających zbyt korzystne zakłady, dzięki porównywaniu rynków.
redakcja
Więcej Eventy
Totalizator Sportowy na podium. Lista 2000 Rzeczpospolitej
Polska gospodarka opiera się na gigantach, którzy nie tylko generują zyski, ale też fundamentalnie wpływają na PKB. Najnowsze zestawienie dziennika „Rzeczpospolita” potwierdza, że legalny sektor rozrywki odgrywa w tej układance rolę absolutnie kluczową. Wyniki tegorocznej edycji prestiżowego rankingu rzucają nowe światło na kondycję liderów biznesu.