Igrzyska w Polsce, wartościowe dyskusje i cenne nagrody. Kongres był… super!
Specjalna strefa z atrakcjami dla uczestników, tytuł „Lidera Sportu i Biznesu” dla General Managera Superbet, Łukasza Seweryniaka oraz tytuł przyszłego „Lidera Sportu i Biznesu” dla Pawła Kozioła – z czystym sumieniem możemy poinformować, że VIII edycja Kongresu Sport Biznes Polska była niezwykle udana dla marki Superbet. – To miłe, że środowisko sportowe dostrzega nasz rozwój i widzi w nas nie tylko jednego z obecnych liderów, ale też silną markę na przyszłość. Cieszymy się z udziału w tym wydarzeniu i gratulujemy wszystkim wyróżnionym – przyznaje Łukasz Seweryniak. Kongres rozpoczęło wystąpienie ministra sportu, Sławomira Nitrasa, który zaapelował do środowiska o wsparcie idei organizacji igrzysk olimpijskich w naszym kraju.
Ósma edycja największego kongresu sportowo-biznesowego w Polsce upłynęła pod znakiem spotkań, rozmów i rozwijającej wymiany poglądów. Nie inaczej było w branży bukmacherskiej, której przedstawiciele dyskutowali o przyszłości branży i o tym, jak działania sponsoringowe mogą wpłynąć na rozwój sportu w naszym kraju oraz samego rynku bukmacherskiego.
– Konkurencja na rynku rozwija, zmusza do szukania nowych, lepszych rozwiązań produktowych i nieustannego rozwoju marki. Dlatego przyglądamy się działaniom innych firm i sami staramy się wyznaczać trendy, również w kwestii sponsoringu. Co zresztą było świetnie widać na naszym stoisku podczas kongresu, gdzie wyeksponowaliśmy koszulki ekstraklasowych klubów z naszym logo na froncie. A że mamy takich klubów w najwyższej lidze aż trzy, bo jesteśmy sponsorem głównym lub strategicznym GKS Katowice, Górnika Zabrze i Lecha Poznań, nasza strefa prezentowała się okazale i przykuwała uwagę. I nic dziwnego, bo żadna marka nie może się pochwalić tak szeroką współpracą z klubami ekstraklasy – przyznaje Katarzyna Gawlik, dyrektor marketingu Superbet Polska.
Teraźniejszość i przyszłość należy do Superbet!
Obecność Superbet w trakcie Kongresu Sport Biznes Polska to nie tylko efektowne stoisko, ale też prestiżowe wyróżnienia, jasno pokazujące silną pozycję marki na sportowej mapie Polski. Dowodem tego, że Superbet już jest ważnym graczem na rynku, był tytuł Lidera Sportu i Biznesu dla Łukasza Seweryniaka. – Tak naprawdę to wyróżnienie nie tylko dla mnie, ale dla całego zespołu. Dzięki naszej ciężkiej pracy udało się zbudować silną i rozpoznawalną markę na rynku, co przekłada się też na nasze wyniki. Dziś jesteśmy stabilną i szybko rozwijającą się firmą, mającą ambitne plany. Wierzę, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi na szczyt. Z taką Superdrużyną „sky is the limit” – powiedział po otrzymaniu wyróżnienia Seweryniak.
O tym, że Superbet to nie tylko teraźniejszość, ale też przyszłość, najlepiej świadczy fakt wyróżnienia dla Pawła Kozioła. Paweł dołączył do zespołu Katarzyny Gawlik trzy lata temu, błyskawicznie udowadniając swoje kompetencje, wiedzę i pokazując nieograniczony potencjał do budowania przyszłości sportowego biznesu w Polsce.
– Tytuł Przyszłego Lidera Sportu i Biznesu to dla mnie nie tylko ogromna nobilitacja, ale też motywacja, by dawać z siebie jeszcze więcej. Praca dla Superbet to wspaniała przygoda, a ja wciąż jestem dopiero na jej początku – przekonuje senior marketing specialist w Superbet. Nominację do tej nagrody otrzymał również drugi przedstawiciel marki Superbet, Social Media & Content Manager Kamil Grela. Dzięki jego zespołowi marka jest wzorem dla branży, pokazując jak w sposób kreatywny i nowoczesny aktywizować graczy w mediach społecznościowych.
– Idziemy w bardzo dobrym kierunku pod względem wszystkich wskaźników biznesowych, ale to nie zrobiło się „samo”. To zasługa świetnych ludzi, którzy tworzą zwycięską drużynę. Bardzo się cieszę, że jury to doceniło i gratuluję zarówno Pawłowi, jak i Kamilowi – kończy Seweryniak.
Portal „Interplay.pl” był patronem medialnym VII Kongresu Sport Biznes Polska.