W czerwcu br. loteryjna część firmy IGT zmieniła nazwę na Brightstar Lottery. Obecnie trwa proces rebrandingu, który rozpoczął się przed sfinalizowaniem (na początku lipca br.), sprzedaży działów Gaming i Digital na rzecz Voyager Parent, LLC, spółki należącej do funduszy zarządzanych przez Apollo Global Management. Brightstar stanie się wiodącą, wyspecjalizowaną firmą o globalnym zasięgu, koncentrującą się wyłącznie na branży loteryjnej.
Źródło inspiracji
Nowa marka ma na celu inspirowanie rynku, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz wspieranie rozwoju loterii na całym świecie: od zaawansowanych technologii i systemów, przez produkcję losów, aż po kompleksową obsługę operacyjną. Priorytetem firmy
pozostaje dostarczanie najwyższej jakości doświadczeń graczom, przy jednoczesnym zapewnieniu bezpiecznych i odpowiedzialnych warunków uczestnictwa w grach.
Ważną rolę w tej transformacji odgrywa polski oddział firmy, obsługujący jednego z kluczowych klientów korporacji – Totalizator Sportowy. W Warszawie znajduje się Warszawskie Centrum Technologiczne, zatrudniające blisko 300 specjalistów i będące jednym z najważniejszych ośrodków badań i rozwoju, nie tylko w strukturze Brightstar (a wcześniej IGT), ale dla całej branży loteryjnej.
W Polsce działa również Europejskie Centrum Operacyjne, które codziennie nadzoruje pracę ponad 20 tysięcy terminali w kilku europejskich loteriach. Z Warszawy eksportowane są rocznie usługi IT o wartości około 70 milionów złotych, co czyni nasz kraj jednym z kluczowych hubów technologicznych nowej globalnej marki.
Bightstar Lottery obsługuje blisko 90 klientów loteryjnych na sześciu kontynentach, w tym 26 z 46 jurysdykcji loteryjnych w USA oraz siedem z dziesięciu największych loterii na świecie.