23.02.2007 00:00

IMA 2007 – nowa lokalizacja była właściwą decyzją

Branża vendingowa i rozrywkowa w Niemczech mają się dobrze i mogą z optymizmem patrzeć w przyszłość. Tak przynajmniej wynika z ankiety przeprowadzonej przez organizatorów styczniowych targów IMA w Duesseldorfie.

 

 

 

 

 

 

Branża vendingowa i rozrywkowa w Niemczech mają się dobrze i mogą z optymizmem patrzeć w przyszłość. Tak przynajmniej wynika z ankiety przeprowadzonej wśród wystawców i odwiedzających przez organizatorów styczniowych targów IMA w Duesseldorfie.

57.8% ankietowanych oczekuje dużego wzrostu całej branży w ciągu bieżącego roku, 51.8% deklaruje, że ich interesy idą dobrze bądź bardzo dobrze, chociaż w ciągu ostatnich lat ich rozwój został w dużym stopniu ograniczony.
Ponad połowa ankietowanych na pytanie w jakim celu odwiedzili targi – odpowiedziała, że przyjechali do Duesseldorfu dograć zainicjowane wcześniej przedsięwzięcia.

“Z pewnością nowe prawo hazardowe w Niemczech, które nabrało sił w połowie 2006 roku było jednym z powodów, dużej liczby zamówień podczas targów” mówi Petra Lassahn, dyrektor IMA.

Po dwuletniej przerwie w organizacji wystawy, odwiedzający mieli okazję zobaczyć dużo różnorodnych urządzeń rozrywkowych, hazardowych, touch screenów, symulatorów, gier sportowych czy urządzeń sportowych tj. bilardy, darty, kopacze (np. Magic Play) i bujaki. Dzięki tak dużej liczbie nowości wystawcy nie mieli co narzekać na słabą frekwencję.
Zresztą, ten pęd do nowości był jednym z głównych powodów dla których ludzie decydowali się odwiedzić targi (59%) i pęd ten został zaspokojony, jak podaje organizator.
Prawie 60% odwiedzających było zainteresowanych automatami hazardowymi i AoNW, podczas gdy automaty rozrywkowe były głównym celem 40% wizytujących Duesseldorf.

Na targach wystawiało się 140 firm z 14 krajów. Przeniesienie targów do Duesseldorfu okazało się dobrą decyzją, bo po latach stagnacji IMA zanotowała wreszcie wzrost liczby odwiedzających.
Z 8,384. tys. ludzi, 40% przebyło drogę dalszą niż 300km. Najwięcej odwiedzających przybyło z Nadrenii Północnej-Westfalii.
Samo zatrudnieni i niezależni przedsiębiorcy stanowili 40% wszystkich odwiedzających.

Komentarze wystawców:

“Po dwuletniej przerwie, zauważamy niespotykane wręcz zainteresowanie naszymi nowymi produktami i potrzebą finansowania. Liczba odwiedzających nasze stoisko była rekordowa. Nawet rozmowy z klientami były zdecydowanie bardziej owocne niż w latach poprzednich”
Werner Bröcker, Managing Board FGL Leasing AG

“IMA tworzy historię naszej firmy! Zainteresowanie nowymi maszynami NSM Lówen i PANTHER było poprostu druzgocące. Nawet nasze najbardziej optymistyczne przewidywania, nie zakładały takiego sukcesu. “
Peter Müller, Sales Director NSM-LÖWEN ENTERTAINMENT GmbH

„Po raz pierwszy od 15 lat wystawiania się na IMA, mieliśmy swoje własne stoisko, które było podstawą do odniesiena sukcesu. Od pierwszego dnia targów ledwo nadążaliśmy z opanowaniem potopu odwiedzających” Napewno przyjedziemy na IMA w przyszłym roku.”
Dr. Michael P. Witzak, Sielaff GmbH & Co. KG Automatenbau

“Gauselmann Group jest w pełni usytasfakcjonowana tegoroczną IMA. Miejsce organizacji zostało bardzo dobrze odebrane przez naszych klientów, i prawdopodobnie wszystkich odwiedzających targi”
Robert Hess, Head Communications Division, Gauselmann AG

Więcej informacji o targach na www.ima-messe.com

Udostępnij
www.ima-messe.com

www.ima-messe.com