IMA 2008 powiększa się: prawie 20 procent więcej powierzchni
Düsseldorf. Wszystko wskazuje na to, że IMA 2008 będzie kontynuować kurs obrany po zmianie siedziby z Norymbergii na Düsseldorf.<br />
Prawie 20 procent więcej powierzchni, rosnące zainteresowanie wystawców z kraju i z zagranicy oraz wyraźne ożywienie zainteresowania odwiedzających targi: zaledwie 3 miesiące przed rozpoczęciem targów wszystko wskazuje na to, że IMA 2008 będzie kontynuować kurs obrany po zmianie siedziby z Norymbergii na Düsseldorf.
„Odpowiedzialne za to jest – poza nową lokalizacją oraz nowym rozporządzeniem dotyczącym gier w Niemczech – poszerzenie spektrum oferty IMA oraz pozyskanie nowych wystawców z kraju i zagranicy “ – mówi szefowa IMA, pani Petra Lassahn, przy okazji międzynarodowej konferencji dla prasy specjalistycznej w Düsseldorfie.
Z prawie 180 wystawcami (przed rokiem: 139) zgromadzonymi na powierzchni niemal 19.000 m² (16.000 m²) i 9.000 oczekiwanych gości z branży (8.300) IMA jawi się w tym roku wyraźnie wzmocniona. Widocznym znakiem silnego wzrostu jest włączenie po raz pierwszy do targów nowej hali 8b na terenach targowych w Düsseldorfie. Dzięki niej wyraźnie zwiększy się oferta powierzchni dodatkowo do zajętej już hali 8a, która w roku 2007 musiała być uzupełniona przez „halę czasową“. „Dzięki temu dysponujemy teraz powierzchnią, której pilnie potrzebujemy w celu rozszerzenia stoisk i ulokowania nowych wystawców“ – twierdzi Petra Lassahn. Lokując się w obydwu halach IMA zajmuje dobre 9.500 m²: W hali 8a m.in. z Bally Wulff, NSM i Crown oraz Compumatic i MEI, w hali 8b z adp, Schneider Automaten, Mega i Cashpoint, GeWeTe i Recreativos Presas.
IMA wyraźnie zwiększy spektrum ofertowe w zakresie gier sportowych. Szczególnie w dziale bilardowym targów obecna będzie pełna oferta rynkowa. Na dobrej drodze jest także dział bowlingu, uważa Petra Lassahn. Silniej niż przed laty reprezentowani są także oferenci akcesoriów, urządzeń i produktów z zakresu bezpieczeństwa. To samo dotyczy także relatywnie młodego jeszcze rynku w Niemczech – „Kiddie Rides“, który oferuje zautomatyzowane gry dla dzieci.