25.04.2020 22:49

Innowacyjność Sportradar w dobie pandemii koronawirusa

Dostarczanie danych przez Sportradar wzrosło pomimo pandemii koronawirusa. W przypadku wyników na żywo w kwietniu aż o 30 % porównując do tego samego okresu czasu w roku poprzednim. 

Innowacyjność Sportradar w dobie pandemii koronawirusa

Zdaniem Sportradar wzrost ten spowodowany jest tym, że firma potrafiła dostosować się do nowych warunków na rynku, po tym jak niemal wszystkie wydarzenia sportowe na całym świecie zostały zawieszone. Z tego powodu Sportradar zaczął tworzyć więcej „nietradycyjnych” produktów sportowych, co przyniosło pożądane i byłskawiczne efekty.

Innowacja jest kamieniem węgielnym naszej firmy. W dobie pandemii koronawirusa byliśmy w stanie szybko się przeorganizować i dostosować do nowych realiów na rynku. Cieszymy się, że potrafiliśmy szybko wykorzystać naszą wiedzę technologiczną, kompleksowe dane sportowe i partnerstwa sportowe na całym świecie, aby nadal pomagać naszym klientom – powiedział dyrektor generalny Sportradar, Carsten Koerl.

Wcześniej wspomniane nowe produkty obejmują przede wszystkim sporty wirtualne, a także symulowanie rzeczywistości w takich sportach, jak m.in. piłka nożna – z czego korzystają już polscy bukmacherzy. Sportradar rozszerzył również swoje zasięgi w innych wirtualnych sportach, a także w e-sporcie. Bez wątpienia są to obecnie jedne z nielicznych produktów, z których mogą korzystać klienci firm bukmacherskich.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński