Bukmacherka 23 października 2024

Intensywny początek współpracy Cracovii i forBET. „Nie ma rzeczy niemożliwych”

forBET od czerwca współpracuje z Cracovią Kraków. Pierwsze miesiące wspólnych działań są bardzo zadowalające dla obu stron. Pasy świetnie wyglądają sportowo, partner z tego powodu może być tylko zadowolony. – Z punktu widzenia sponsora cieszy nas rosnące zainteresowanie klubem, oraz świetna frekwencja na kolejnych meczach domowych Cracovii. Po raz kolejny potwierdza się, że współpracujemy z najlepszymi i z forBET na koszulkach nie ma rzeczy niemożliwych – powiedział nam Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu w forBET.

forBET w czerwcu został nowym oficjalnym sponsorem Cracovii. Jest to druga po grupie kapitałowej Comarch, najwyższa umowa sponsoringowa w historii klubu. Legalny bukmacher bardzo mocno zaangażował się w działanie klubu.

Pierwsze miesiące naszej współpracy z Cracovią oceniam jako bardzo udane. Na pewno podziękowania należą się całemu teamowi ze strony klubu, od ogłoszenia współpracy wszystkie działania cechują się wysokim profesjonalizmem. Cieszy nas postawa sportowa klubu i to, że razem walczymy o najwyższe cele w Ekstraklasie. Z punktu widzenia sponsora cieszy nas rosnące zainteresowanie klubem, oraz świetna frekwencja na kolejnych meczach domowych Cracovii. Po raz kolejny potwierdza się, że współpracujemy z najlepszymi i z forBET na koszulkach nie ma rzeczy niemożliwych – przyznał Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu w forBET.

Również klub z Krakowa jest bardzo zadowolony z efektów wspólnych działań.  – Od początku wspólnych działań z forBET doceniamy nie tylko bardzo dobrą współpracę, ale również świetną komunikację oraz otwartość na nasze pomysły. Każda aktywność w Strefie Kibica cieszy się dużym zainteresowaniem wszystkich, którzy przychodzą na mecze Cracovii. Wspólnym mianownikiem obu firm są emocje, które łączą ludzi i zapadają w pamięci. Cieszymy się na kolejne wspólne działania, ale nie chcemy na razie zdradzać szczegółowych planów – powiedział dla „Interplay.pl” Wojciech Czyżowski, Dyrektor Działu Sponsoringu i Sprzedaży Cracovii.

Jeżeli chodzi o specjalne aktywności, dużym zainteresowaniem cieszyła się specjalna strefa kibica, która została zorganizowana przed meczem z Piastem Gliwice.  Jeżeli chodzi o rejestracje czy obroty generowane przez kibiców, Cracovia jest czołowym partnerem, z jakim forBET miał okazję współpracować. Bukmacher jest bardzo zadowolony z postawy sportowej zespołu prowadzonego przez trenera Dawida Kroczka.

W najbliższych miesiącach kibice mogą spodziewać się dalszych działań akwizycyjnych. Fani dobrze reagują na promocje typu „Kurs 300.00”. Popularnością cieszy się też akcja Biletobranie, w której forBET rozdaje bilety ze swojej puli sponsorskiej. Ponadto w planach są konkursy, w których zgarnąć będzie można oryginalne koszulki meczowe Pasów.  Kolejna strefa kibica pojawi się przy Kałuży już wiosną. Zimą bukmacher planuje kolejne aktywności.

Za nami już zorganizowane strefy kibica oraz dedykowane promocje na mecze Cracovii, przeprowadziliśmy także rywalizację dla kibiców, w której do wygrania były meczowe koszulki klubu. Z pewnością planujemy te działania kontynuować, na wiosnę wraz z lepszą pogodą powrócą strefy kibica, a jeśli chodzi o specjalne promocje związane z meczami Cracovii, to na razie pozostaną one tajemnicą, ale na pewno szykujemy ciekawe akcje – podsumował Majewski.

Dodaj komentarz