Intensywny początek współpracy Cracovii i forBET. „Nie ma rzeczy niemożliwych”
forBET od czerwca współpracuje z Cracovią Kraków. Pierwsze miesiące wspólnych działań są bardzo zadowalające dla obu stron. Pasy świetnie wyglądają sportowo, partner z tego powodu może być tylko zadowolony. – Z punktu widzenia sponsora cieszy nas rosnące zainteresowanie klubem, oraz świetna frekwencja na kolejnych meczach domowych Cracovii. Po raz kolejny potwierdza się, że współpracujemy z najlepszymi i z forBET na koszulkach nie ma rzeczy niemożliwych – powiedział nam Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu w forBET.
forBET w czerwcu został nowym oficjalnym sponsorem Cracovii. Jest to druga po grupie kapitałowej Comarch, najwyższa umowa sponsoringowa w historii klubu. Legalny bukmacher bardzo mocno zaangażował się w działanie klubu.
– Pierwsze miesiące naszej współpracy z Cracovią oceniam jako bardzo udane. Na pewno podziękowania należą się całemu teamowi ze strony klubu, od ogłoszenia współpracy wszystkie działania cechują się wysokim profesjonalizmem. Cieszy nas postawa sportowa klubu i to, że razem walczymy o najwyższe cele w Ekstraklasie. Z punktu widzenia sponsora cieszy nas rosnące zainteresowanie klubem, oraz świetna frekwencja na kolejnych meczach domowych Cracovii. Po raz kolejny potwierdza się, że współpracujemy z najlepszymi i z forBET na koszulkach nie ma rzeczy niemożliwych – przyznał Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu w forBET.
Również klub z Krakowa jest bardzo zadowolony z efektów wspólnych działań. – Od początku wspólnych działań z forBET doceniamy nie tylko bardzo dobrą współpracę, ale również świetną komunikację oraz otwartość na nasze pomysły. Każda aktywność w Strefie Kibica cieszy się dużym zainteresowaniem wszystkich, którzy przychodzą na mecze Cracovii. Wspólnym mianownikiem obu firm są emocje, które łączą ludzi i zapadają w pamięci. Cieszymy się na kolejne wspólne działania, ale nie chcemy na razie zdradzać szczegółowych planów – powiedział dla „Interplay.pl” Wojciech Czyżowski, Dyrektor Działu Sponsoringu i Sprzedaży Cracovii.
Jeżeli chodzi o specjalne aktywności, dużym zainteresowaniem cieszyła się specjalna strefa kibica, która została zorganizowana przed meczem z Piastem Gliwice. Jeżeli chodzi o rejestracje czy obroty generowane przez kibiców, Cracovia jest czołowym partnerem, z jakim forBET miał okazję współpracować. Bukmacher jest bardzo zadowolony z postawy sportowej zespołu prowadzonego przez trenera Dawida Kroczka.
W najbliższych miesiącach kibice mogą spodziewać się dalszych działań akwizycyjnych. Fani dobrze reagują na promocje typu „Kurs 300.00”. Popularnością cieszy się też akcja Biletobranie, w której forBET rozdaje bilety ze swojej puli sponsorskiej. Ponadto w planach są konkursy, w których zgarnąć będzie można oryginalne koszulki meczowe Pasów. Kolejna strefa kibica pojawi się przy Kałuży już wiosną. Zimą bukmacher planuje kolejne aktywności.
– Za nami już zorganizowane strefy kibica oraz dedykowane promocje na mecze Cracovii, przeprowadziliśmy także rywalizację dla kibiców, w której do wygrania były meczowe koszulki klubu. Z pewnością planujemy te działania kontynuować, na wiosnę wraz z lepszą pogodą powrócą strefy kibica, a jeśli chodzi o specjalne promocje związane z meczami Cracovii, to na razie pozostaną one tajemnicą, ale na pewno szykujemy ciekawe akcje – podsumował Majewski.