Bukmacherka 15 marca 2019

IV liga warmińsko-mazurska z nowym sponsorem

autor: MC
Dziś w siedzibie WMZPN została podpisana umowa, na mocy której sponsorem tytularnym rozgrywek IV Ligi została firma forBET Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Umowa będzie obowiązywać od rundy wiosennej obecnego sezonu i trwać będzie do 30 czerwca 2020 roku, czyli do końca sezonu 2019/20.

Rozgrywki będą nosiły nazwę forBET IV Liga.

Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Obecność marki wraz z nowym logotypem rozgrywek pojawi się między innymi na bandach reklamowych wszystkich stadionów, w wydawanym przez Gazetę Olsztyńską specjalnym Skarbie Kibica czy też magazynie z bramkami z każdej kolejki.

Wspólnych działań będzie jednak dużo więcej, bowiem umowa z WMZPN ma charakter dwustopniowy i oprócz stałej kwoty związek otrzyma również dodatkową – zależną od zaangażowania kibiców drużyn występujących w forBET IV-lidze.

„Rozgrywki IV Ligi w województwie Warmińsko-Mazurskim są fantastycznie zorganizowane, a dzięki zaangażowaniu ludzi z WMZPN oraz klubów jesteśmy przekonani, że będą one jeszcze lepsze, ciekawsze i bardziej emocjonujące dla kibiców. Stąd też, gdy otrzymaliśmy propozycję wspólnych działań z WMZPN przy rozgrywkach IV Ligi nie zastanawialiśmy się ani chwili. Szybko doszliśmy do porozumienia i jestem przekonany, że nadchodzące półtora roku będzie bardzo udane dla forBET IV Ligi w województwie Warmińsko-Mazurskim. Na pewno nasze działania nie ograniczą się do wywieszenia banerów na stadionach, będziemy starali się aktywnie wspierać te rozgrywki oraz kluby w nich uczestniczące i wspólnie z WMZPN postaramy się, aby kibice znakomicie się bawili. Już teraz możemy zagwarantować, że wszystkie mecze rozgrywek znajdą się w naszej ofercie, a większość będzie także dostępna, w tak lubianych przez naszych klientów zakładach na żywo.Wszystkim klubom życzę jak najlepszych rezultatów i spełnienia sportowych celów. Piłkarzom natomiast, aby bez kontuzji i w atmosferze fair-play rozwijali swoje kariery”, powiedział po podpisaniu umowy Paweł Majewski, Dyrektor ds. marketingu forBET Zakłady Bukmaherskie.

„Przez ostatnie 2 lata nasza IV liga i nie tylko przeszła rewolucję wizerunkową i marketingową. Zaczęło się od zmiany logotypu WMZPN, strony internetowej, za nami już trzy wydania Skarbu Kibica, a przed nami Magazyn forBET IV Ligi emitowany na antenie TVP3 Olsztyn. Właśnie dzięki takiemu opakowaniu rozgrywek oraz profesjonalizacji działań marketingowych w naszym związku możliwe było pozyskanie tak poważnego sponsora tytularnego jakim jest forBET. Zawarta dziś umowa będzie obowiązywała przez półtora roku, czyli do końca sezonu 2019/20. Środki, które udało nam się pozyskać będą przeznaczone na dalszy rozwój najwyższej klasy rozgrywkowej w naszym województwie. Przed nami ciekawa i jestem przekonany, że owocna dla obu stron współpraca”, powiedział Prezes WMZPN Marek Łukiewski.

Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Obecność marki wraz z nowym logotypem rozgrywek pojawi się między innymi na bandach reklamowych wszystkich stadionów, w wydawanym przez Gazetę Olsztyńską specjalnym Skarbie Kibica czy też magazynie z bramkami z każdej kolejki.

Wspólnych działań będzie jednak dużo więcej, bowiem umowa z WMZPN ma charakter dwustopniowy i oprócz stałej kwoty związek otrzyma również dodatkową – zależną od zaangażowania kibiców drużyn występujących w forBET IV-lidze.

 

Źródła: http://wmzpn.pl, https://polski-sport.pl/

Dodaj komentarz