Jakar ze współpracy ze swoim brytyjskim partnerem Hamayoon Amusements może być zadowolony – przynajmniej z marketingowego puntu widzenia napewno.
Reklamy Hamayoon są oparte tylko i wyłącznie na produktach pochodzących z rybnickiej fabryki.
W wielu brytyjskich czasopismach branżowych widzieliśmy już całostronicowe reklamy Hamayoon wewnątrz gazety – oczywiście z urządzeniami Jakara. Po raz pierwszy jednak matriksowy bokser, bokser klasyczny, 2 kopacze, 2 koszykówki, arm wrestler do siłowania na rękę autko i młot przyozdobiły okładkę wydawanej w Wielkiej Brytanii gazety o zasięgu międzynarodowym.
Wprawdzie brak tu informacji o zdobyciu nagrody przez koszykówkę na Surexpo 2007, ale gazeta została wydana przed zakończeniem targów, co zdaje się usprawiedliwiać brak pucharu, który napewno byłby świetnym dodatkiem podnoszącym rangę produktów.

P.W.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



