Konferencja organizowana przez Gambling Insider odbędzie się w Sofii (Bułgaria) w dniach 15-16 maja. Wśród partnerów medialnych, oprócz Interplay, zobaczymy m.in. CalvinAyre.com, Trafficology czy Yogonet gaming news.
Założona w 2005 r. firma Karamba oferuje klientom najwyższej klasy automaty do gier, gry z natychmiastową wygraną, kasyno na żywo i zakłady sportowe. Firma kładzie duży nacisk na rozrywkę połączoną z zaangażowaniem w bezpieczeństwo i odpowiedzialną grę.
Karamba dołączyła do takich firm jak Parimatch, Kindred Group, Lapalingo, NetoPartners, ActiveWins, które będą obecne na AffiliateCon Sofia.
Arnaud Serour, dyrektor zarządzający Karamba, powiedział: „AffiliateCon Sofia 2018 był dla nas wspaniałym wydarzeniem i cieszymy się, że wrócimy w 2019 r.”.
Założyciel AffiliateCon, Julian Perry: „Fantastycznie jest ponownie zobaczyć Karambę jako wystawcę. Dodanie renomowanej marki do tak niezwykłego wydarzenia dodatkowo wzmacnia naszą genialną linię AffiliateCon Sofia tej wiosny.”
Wraz z pierwszorzędnymi markami AffiliateCon Sofia może się poszczycić imponującą listą mówców: menadżer branży Google, Yiannis Kranitis, założyciel Mustard Digital Allan Turner i James Scicluna, współzarządzający partnerem w WH Partners, są wśród tych, którzy potwierdzili swoją obecność.
Dwa pełne dni wykładów edukacyjnych będą przeplatane żywą rozrywką, główną imprezę (w środę, 15 maja) zaszczyci obecnością Mixology.
Bilety na wydarzenie dostępne są TUTAJ