Kasynowy Janusz rusza w świat!
Tym wpisem chcemy zapowiedzieć serię artykułów, którą nazwaliśmy Kasynowy Janusz. Raz na dwa tygodnie będzie publikować raport z wizyty w wybranych polskich kasynach. Będziemy sprawdzać wiele elementów tj. obsługę klienta, czystość, ofertę gastronomiczną czy dostępność gier i automatów.
Interplay od czasu wejścia na nowy kierunek chce być medium opiniotwórczym. Chcemy mieć realny wpływ na jakość świadczonych usług przez firmy hazardowe, bo informujecie naszą redakcję wielokrotnie z prośbą o zbadanie danej sprawy. Przypadki polskich kasyn tuż po zakładach bukmacherskich są najczęściej występującą kwestią w waszych mailach.
Dlaczego wybraliśmy akurat taką nazwę dla tego cyklu? Ponieważ kontroler Janusz będzie przybierał różne formy. Raz może mieć wąsa, raz brodę. Obsługa kasyna nie może rozszyfrować tak prosto naszego wysłannika!
Czy realnie możemy coś zmienić? Uważamy że tak. Kasyna obecnie nie mają żadnego weryfikatora, który oceni jakość świadczonych usług w danym punkcie. W mniejszych ośrodkach klienci są wielokrotnie zmuszeni do korzystania z usług jednego kasyna po prostu z braku alternatywy.
Badając negatywne aspekty ich działalności będziemy mogli ewentualnie przestrzec naszych czytelników o nieprawidłowościach. Ufamy naszym czytelnikom, ale w wielu przypadkach musielibyśmy weryfikować otrzymywane zgłoszenia i właśnie dlatego powstał ten cykl!
Wizyty będą niezapowiedziane, niekonsultowane z obsługą czy zarządcą kasyna. Poszczególne elementy będą oceniane w skali od 1-10 tak, by ocena była jak najbardziej wiarygodna, mierzalna i mówiła potencjalnemu klientowi czego może się spodziewać.