10.10.2018 00:00

KFC postawiło na e-sport

Czasem niektóre informacje dotyczące e-sportu potrafią zaskoczyć. Bo co może połączyć sieć fast foodów z e-sportem?

Udostępnij
KFC postawiło na e-sport

Cóż, w KFC uznano, że warto zainteresować się tematem. Tym samym sieć przygotowała specjalne kody zniżkowe dla fanów Counter-Strike: Global Offensive. Będzie można je znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów. Ale, jak informuje „Wirtualna Polska”, to dopiero początek. 

Wspomniane działania przeprowadzone zostały 6 października. Trwały od 12:00 przez kolejne 32 godziny. Wyglądało to tak, że gracze musieli podjąć decyzję, czy ustrzelić fraga, rozbroić bombę, czy może jednak odszukać bonu ze zniżką na posiłek w KFC. W akcji uczestniczyło łącznie ponad 11 tysięcy graczy.

– Rynek e-sportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. Zależy nam na tym, żeby w komunikacji marki mówić językiem graczy – tłumaczy dla serwisu Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager KFC.

– Ostatnie lata wskazują kierunek dla marek wcześniej nie kojarzonych ze sportami elektronicznymi. Nie dziwi już obecność takich jak KFC, Sprite, AXE czy telekomów z T-Mobile i Play na czele. Takie zachowania są naturalne – reklamodawcy wchodzą do świata, gdzie przebywa ich klient. Trend ten będzie się zwiększał, bo nie tylko jest to jeszcze błękitny ocean dla efektywnej działalności marketingowej, ale także ze względu na dynamikę rozwoju esportu w Polsce i na świecie – uzupełnił Jacek Jankowski, ekspert ds. gamingu z „Wirtualnej Polski".

źr. Wirtualna Polska

Udostępnij
PK

PK