Brytyjski producent bujaków Jolly Roger pozazdrościł włoskiej spółce Dedem zmyślnego połączenia bujaka z automatem do zdjęć i zaproponował podobne urządzenie. Na stoisku firmy Jolly Roger na londyńskim ATEI mogliśmy zatem zobaczyć automat o nazwie Kiddie Kiosk.
Twój bujak mało zarabia? Dostaw do niego budkę z cyfrową kamerą i rób bujającym się dzieciakom zdjęcia z logo swojej firmy na górze, oprawione w ramkę. Prawda, że proste.
Kiddie Kiosk można dostawić praktycznie do każdego bujaka i tym prostym sposobem zwielokrotnić przychody. Zdjęcia drukowane są szybko, w dwóch rozmiarach, na powszechnie dostępnym papierze fotograficznym. Wymiary kiosku to: 570x570x1570mm SxGxW.
Na zdjęciu: Kiddie Kiosk na stoisku firmy Jolly Roger na londyńskim ATEI.

W.B.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



