18.02.2009 00:00

Kieszonkowy hipodrom

Wiodący dostawca mobilnych rozwiązań dla hazardu, Spin3 - przy współpracy z największym dostawcą gier online, Microgaming – może się pochwalić nowym, rewolucyjnym produktem. Royal Derby, to wirtualne wyścigi konne w wersji dla telefonów komórkowych.

Udostępnij

 

Wiodący dostawca mobilnych rozwiązań dla hazardu, Spin3 – przy współpracy z największym dostawcą gier online, Microgaming – może się pochwalić nowym, rewolucyjnym produktem. Royal Derby – bo o nim mowa – to wirtualne wyścigi konne w wersji dla telefonów komórkowych.

Podobnie jak w rzeczywistości, tak i w opisywanej grze typujemy zwycięzcę biorąc pod uwagę różnego rodzaju „parametry”. Oprócz kondycji konia i dżokeja, uwzględniamy też stan podłoża i warunki pogodowe. Nie ma dwóch podobnych wyścigów, ponieważ szanse zwycięstwa każdego z sześciu biorących w nich udział koni są generowane „na bieżąco”.

Royal Derby powoduje u gracza podobny dreszczyk emocji i oddaje złożoność wyścigów konnych również poprzez dosyć dobrej animacji i efektom dźwiękowym. Wszystkie te cechy sprawiają, że jest to na chwilę obecną jedna z najbardziej rozwiniętych gier dla telefonów komórkowych.

Matti Zinder, szef Spin3, powiedział: „Wyścigi konne są bardzo popularnym sportem, posiadającym wielu zwolenników tak w Wielkiej Brytanii jak i na całym świecie. Biorąc pod uwagę zbliżający się termin rozpoczęcia targów Grand National 2009, mamy nadzieję że Royal Derby zyska zainteresowanie zarówno fanów wyścigów konnych, jak i pozostałej części publiczności. Spodziewamy się, że będzie to najlepsza z mobilnych gier hazardowych.”

Royal Derby jest szesnastą grą w stale poszerzanym katalogu produktów Spin3 i wyróżnia się tym, że jest pierwszą grą mobilną w stylu „niekasynowym” stworzoną przez tą firmę. Klienci będą mogli z niej korzystać w formie standardowej gry Java lub w formie aplikacji internetowej dostępnej dla urządzeń takich jak iPhone i G1 Android.

„Innowacyjność, jeżeli chodzi o oferowane gry i technologie, jest podstawą sukcesu w naszej branży. Stale poszukujemy sposobów rozwoju katalogu naszych gier i oferujemy klientom najnowsze i najbardziej zaawansowane gry na rynku. Royal Derby jest przykładem, jak skomplikowana może być gra przeznaczona dla takich urządzeń jak telefony komórkowe. Także pod względem grafiki gra jest dopracowana w najdrobniejszych szczegółach.”

Pomyślano też o reklamie. Klienci mogą umieszczać swoje logo w grze, na banerach umieszczonych wokół toru na którym ścigają się konie.

Gra dostępna będzie dla klientów Spin3 na platformie GameWire w ciągu najbliższych tygodni. Demo zostanie zademonstrowane na odbywających się właśnie w Barcelonie targach Mobile World Congress.

Udostępnij
Interplay

Interplay