Kiosk Amidy Games najlepszym produktem vendingowym Surexpo 2009
W tym roku po raz pierwszy targi SUREXPO rozbudowane zostały o salon vendingu, czyli inaczej mówiąc wrzutowych automatów sprzedających.
W tym roku po raz pierwszy targi SUREXPO rozbudowane zostały o salon vendingu, czyli inaczej mówiąc wrzutowych automatów sprzedających.
Komisja Konkursowa wzięła ten fakt pod uwagę i przyznała nagrodę dla najlepszego produktu vendingowego prezentowanego na targach.
Najlepszym automatem sprzedającym w ocenie Komisji okazał się Kiosk firmy Amida Games z Bartoszyc.
Kiosk grupuje pod jednym dachem 12 dystrybutorów kapsuł z zabawkami, piłeczek kauczukowych, tatuaży oraz naklejek i jest urządzeniem przewoźnym. Dzięki kółkom można go łatwo przemieszczać z miejsca na miejsce, a pięknie wymalowana kolorowa obudowa i nowoczesne wzornictwo z pewnością przyciągną do niego rzesze dzieciaków. Kiosk jest wodoodporny, więc może stać na wolnym powietrzu, lecz najlepiej spełni swoją rolę w przejściach komunikacyjnych centrów handlowych.
Na zdjęciu: Janusz Dmytrasz, Martyna Świątkowska, Zdzisława Kiesz i Marek Dmytrasz na tle nagrodzonego Kiosku.

W.B.
Więcej Automaty
Udział maleje, wartość rośnie. EY opublikował raport o szarej strefie
Na początku marca Zespół Analiz Ekonomicznych EY, jednego z największych koncernów doradczo-audytorskich na świecie, opublikował raport dotyczący udziału szarej strefy w sektorze hazardowym. Publikacja rzuca światło dynamikę zmian zachodzących w tym obszarze, zarówno z poziomu polskiej gospodarki, jak i w skali globalnej. Poniżej przedstawiamy kluczowe dane statystyczne dotyczące tego zjawiska.



