24.08.2023 09:37

Kocham sport. Gram mądrze – nowa kampania STS

STS rozpoczął nową odsłonę kampanii pod hasłem "Kocham Sport. Gram mądrze". Motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.

Udostępnij
STS rozpoczął kampanię

Największy bukmacher w Polsce dostarcza kibicom wchodzącym w świat zakładów bukmacherskich odpowiednich narzędzi (np. najlepsze promocje, wysokie kursy, gry free-2-play, STS TV), by ci mogli w mądry sposób obstawiać wyniki sportowych zmagań. Mądrość ma tutaj dwa wymiary – jeden, w którym doradcą nie są emocje oraz drugi, który podpowiada, jak w sprytny sposób monetyzować swoją wiedzę i wykorzystać w tym celu narzędzia oferowane przez STS. Dlatego dokonując wyborów, zamiast kierowania się wiarą i sercem, STS wskazuje na mądrość i rozwagę jako kluczowe na drodze do osiągania jak najlepszych rezultatów.

Przez ostatnie lata skutecznie pokazywaliśmy, że dzięki posiadanej wiedzy sportowej oraz odpowiednim narzędziom dostarczanym przez STS, jest się gotowym, by wygrywać. Teraz idziemy krok dalej. W najnowszej kampanii przedstawiamy graczy jako osoby, które kochają sport. A jednocześnie wiedzą, że aby wygrać, nie należy kierować się wyłącznie emocjami. Miłość do sportu i mądra gra uzupełniają się. Pokazujemy, że racjonalne myślenie w sporcie jest równie ważne, co w codziennym życiu. Dlatego zachęcamy kibiców sportowych do mądrej, rozważnej gry – powiedział Paweł Rabantek, chief marketing officer w Grupie STS.

Kampania swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Komunikacja obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

Udostępnij
redakcja

redakcja