Kolejna akcja z koszulkami w Paddy Power
Wczoraj pisaliśmy o reakcji Football Association na nowe koszulki Huddersfield Town z logo Paddy Power. Dziś bukmacher w ciekawy sposób zareagował na informacje FA.
Przypomnijmy: Huddersfield Town pokazało wczoraj koszulki z logo Paddy Power na całej długości. Football Association zareagowało, mówiąc, że logo bukmachera łamie przepisy. Po kilku godzinach okazało się, że nie są to oficjalne koszulki na nadchodzący sezon. (szczegóły: KLIK)
Bukmacher całkowicie zrezygnował z reklam na koszulce i stworzył kampanię „save our shirt”, w której mówi:
„Tak, nasza wczorajsza akcja z koszulkami to był fake.
Może to zabrzmi poważnie, a może i zmieni podejście niektórych – „save our shirt” to apel do sponsorów, aby przestali umieszczać ogromne loga na koszulkach meczowych. Oddajcie fanom koszulki ich ulubionych drużyn.
Jesteśmy dumni, że współpracujemy z Huddersfield Town w sezonie 2019/20 jako główny sponsor klubu, ale rozumiemy, że koszulka jest rzeczą świętą, która należy do fanów.
W Paddy Power znamy nasze miejsce i nie jest ono na Twojej koszulce. To nie znaczy, że nie kochamy i nie chcemy angażować się w piłkę nożną. Chodzi tylko o to, że niektóre rzeczy są święte – nawet jeśli kluby i inni sponsorzy nie zawsze widzą to w ten sposób.
Akcja została zapoczątkowana przez Paddy Power, ale Ty też możesz do niej dołączyć. My po prostu kopnęliśmy piłkę, teraz jest Twój ruch. Zadzwoń do swojego klubu i/lub ich sponsorów i poproś ich o zmianę. Czy to dzisiaj, jutro czy w przyszłym sezonie. Powiedz im, aby dołączyli do nas, dołączyli do kampanii Save Our Shirt i stworzyli koszulkę bez logo sponsora.”Paddy Power, jak zwykle w swoim stylu, stworzył ciekawy filmik na Twitterze (KLIK) i uruchomił specjalną stronę akcji „save our shirt”.