Kolejna aktywacja sponsorska bukmachera. Wystartowała „Liga STS”
Wraz z początkiem piłkarskiej rundy wiosennej STS, lider branży bukmacherskiej w Polsce ruszył z nową akcją, skierowaną bezpośrednio do kibiców sponsorowanych klubów. W zmagania zaangażowani zostali zarówno piłkarze, jak i kibice wspomnianych drużyn.
„Liga STS” opiera się na grywalizacji pomiędzy klubami, których sponsorem jest STS – Rakowem Częstochowa, Widzewem Łódź, Koroną Kielce, Podbeskidziem Bielsko-Biała, GKS-em Katowice, Jagiellonią Białystok oraz Zagłębiem Lubin. Piłkarze oraz kibice konkurują ze sobą w różnych konkurencjach. Ten atrakcyjny dla oka i angażujący kontent, publikowany będzie przede wszystkim w formie wideo w mediach społecznościowych i na stronie internetowej STS. Fani mogą w ten sposób z emocjami śledzić, jak radzą sobie ich przedstawiciele.
W ramach konkurencji zorganizowanych przez STS, kibice i zawodnicy będą mogli sprawdzić swoje umiejętności, jednocześnie walcząc o punkty w aż czterech konkurencjach. Będą to:
- Piłkarskie skille, w których piłkarze zmierzą się w konkurencjach stricte piłkarskich;
- Rapid questions, polegające na zmaganiach zawodników w quizie z kategoriami: sport, rozrywka, typowanie;
- Challenge dla kibiców, czyli zadanie do wykonania dla fanów w mediach społecznościowych;
- Doping na 100, czyli kategoria, w której STS doceni kibiców procent zapełnienia trybun. Pod uwagę będą brane trzy najlepsze mecze domowe rundy wiosennej;
Co więcej, STS odda głos i możliwość decyzji kibicom, gdyż to oni wybiorą w ramach różnych aktywności w mediach społecznościowych piłkarzy, którzy wezmą udział w konkurencjach przygotowanych przez bukmachera m.in. w ramach konkursów w mediach społecznościowych.
Zespoły, które zajmą miejsca na podium w końcowej klasyfikacji, otrzymają od STS środki finansowe na realizację wybranych przez siebie projektów. Najlepsi otrzymają odpowiednio 30 000 zł, 20 000 zł oraz 10 000 zł. Oprócz tego, bukmacher przewiduje nagrody specjalne dla najbardziej zaangażowanych kibiców. Zmagania i wyniki konkurencji można śledzić w kanałach social media STS oraz klubów zaangażowanych w akcję.
– Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom, po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej. Stworzyliśmy aktywację, w której angażujemy zarówno zawodników, jak i kibiców, którzy w odróżnieniu do rozgrywek ligowych, mają realny wpływ na miejsce swojej drużyny w końcowej tabeli – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS. I dodaje: – Jako jedna z najbardziej aktywnych i zaangażowanych firm na rynku sponsoringu sportowego w Polsce, chętnie tworzymy inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie dla klubów i ich fanów, a które równocześnie angażują ich i dają realną szansę uczestnictwa w naszych projektach. Liczymy na to, że kibice będą równie mocno zaangażowani, jak w poprzednich naszych aktywacjach, których w ciągu ostatnich lat zorganizowaliśmy bardzo wiele.
Najnowsza akcja STS potrwa do końca sezonu 2023/2024.