Kolejna inicjatywa STS. Sponsor Korony ufunduje renowację tunelu
Po zakończonej sukcesem akcji “Dorzuć Misie” na stadionie w Kielcach, STS – sponsor Korony – rusza we współpracy z klubem z kolejną aktywacją. Tym razem na zakończenie roku, w którym klub obchodzi 50-lecie istnienia, STS oddaje głos kibicom, którzy na stronie internetowej Korony wybiorą jeden z trzech projektów renowacji tunelu prowadzącego piłkarzy na murawę. Następnie, STS ufunduje jego metamorfozę.
STS, oficjalny sponsor i bukmacher Korony Kielce, przygotował kolejną niespodziankę dla kibiców. W ramach akcji”“#50Korony” mogą zdecydować, jak będzie wyglądał odnowiony tunel na Suzuki Arenie. STS razem z klubem przygotował trzy propozycje, na które można głosować na oficjalnej stronie klubu https://www.korona-kielce.pl/tunel. Plebiscyt wystartował 28 listopada, a zakończy się 30 listopada o północy. Zwycięski projekt zostanie ogłoszony w kolejnych dniach.
– Jako lider branży bukmacherskiej w Polsce od lat wyznaczamy trendy w zakresie współprac sponsorskich. Dlatego wielokrotnie w swoich działaniach wychodzimy poza ramy podpisanych umów i organizujemy akcje, które angażują kibiców, dając całej klubowej społeczności realne korzyści. Chętnie wsłuchujemy się również w potrzeby klubów i tak właśnie było w tym przypadku. W efekcie, to kibice Korony zdecydują, jak będzie wyglądał odnowiony tunel stadionu, a my w ten sposób przyłączymy się do świętowania wyjątkowego roku, w którym klub obchodzi swoje 50-lecie – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
https://twitter.com/stspolska/status/1729530736808538237
– Firma STS od początku współpracy z Koroną imponuje nam swoim zaangażowaniem w projekty ważne dla kieleckiej społeczności. Wspólnie z naszymi kibicami w ramach akcji „Dorzuć Misie” sponsor w znaczący sposób wsparł finansowo zbiórkę dla Leosia Kotarzewskiego. Kilka tygodni później STS zgłosił się do nas z propozycją prezentu dla kibiców Korony na 50 lat klubu. Wspólnie uznaliśmy, że warto zrobić coś, co zostanie w klubie na lata. Stąd decyzja o wyremontowaniu tunelu. Zdanie Kibiców jest dla nas bardzo ważne, dlatego nie chcemy sami podejmować decyzji o tym, jak finalnie ma wyglądać ta część stadionu. Decyzję oddajemy kibicom, którzy wyrażą swoje zdanie poprzez głosowanie. Serdecznie dziękujemy firmie STS za tak wyjątkowy prezent urodzinowy – dodaje Daria Wollenberg, dyrektor działu marketingu i komunikacji w Koronie.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Z kolei zapoczątkowana w tym sezonie akcja #DorzućMisie, którą bukmacher organizuje wraz ze swoją Fundacją STS, odbiła się szerokim echem zarówno w całej Polsce, jak i zagranicą. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę lądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekazuje na wybrany przez klub cel 5 zł. W trakcie pięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” w Lubinie, Kielcach, Częstochowie, Białymstoku oraz Bielsku-Białej zebrano 123 017 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących trafiło 614 995 zł.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.