01.07.2023 20:05

Koniec ery STS. Lech ma nowego sponsora strategicznego!

Superbet, jeden z liderów polskiego rynku bukmacherskiego został sponsorem strategicznym Lecha Poznań. To jedna z największych umów w polskiej piłce klubowej, największa w historii Lecha i pierwsza w takiej formule. Współpraca z 8-krotnym mistrzem Polski i 5-krotnym zdobywcą Pucharu Polski rozpoczęła się 1 lipca 2023 i będzie trwać przynajmniej przez 3 lata.

Udostępnij
Superbet został głównym sponsorem Lecha Poznań

Kontrakt Superbet i Lecha Poznań to zupełnie nowy wymiar sponsoringu sportowego. Umowa, jako pierwsza w Polsce zakłada nie tylko standardową promocję marki m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny, ale także wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom RAZEM z ich nowym sponsorem wspierać Klub i jego przyszłość, czyli Akademię. Przygotowana została także specjalna akcja na pierwsze 3770 sprzedanych koszulek, kibice będą mogli kupić je ze specjalnym rabatem.

Z dumą i satysfakcją dołączamy do najbardziej medialnego klubu w Polsce – Lecha Poznań, aby wspólnie tworzyć nowe standardy sponsoringu sportowego. Superbet zawsze działa niestandardowo i innowacyjnie – pokazuje to także nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy to nie tylko standardowa umowa związana z ekspozycją marki, ale też zaangażowanie kibiców w budowę przyszłości tego klubu. Stąd nasz pomysł na mechanizmy dodatkowego finansowania Akademii. Kolejnym niezwykle ważnym filarem są oczywiście sami kibice – na pewno nie pozwolimy im o sobie zapomnieć – zapowiadał Adam Lamentowicz, VP Superbet International.

Na podstawie umowy Superbet zadeklarował, że uruchomiony zostanie mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii udzielanego RAZEM z kibicami Lecha. 10 procent każdego pierwszego depozytu oraz 1% rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem RAZEM zostanie przeznaczone na rzecz młodych adeptów futbolu trenujących w Akademii Lecha Poznań.

https://twitter.com/LechPoznan/status/1675106067867488256

– Lech Poznań osiąga sukcesy nie tylko na polu sportowym, o czym świadczy choćby ostatnie mistrzostwo Polski zdobyte na 100-lecie, a także historyczny ćwierćfinał Ligi Konferencji Europy w minionym sezonie, ale także biznesowym. Dlatego z radością możemy ogłosić rozpoczęcie współpracy z dużą i cenioną marką na rynku bukmacherskim, czyli Superbet. Mogę zdradzić, że to nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii. Co dla nas ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy akcje skierowane dla kibiców. Będą oni mogli kupić w specjalnie dedykowanej, atrakcyjnej cenie naszą nową koszulkę meczową, a poprzez korzystanie z usług Superbet realnie będą wspierać przyszłość naszego klubu, czyli Akademię – mówił Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Żeby zachęcić kibiców Lecha do działania RAZEM i ułatwić decyzję o zakupie nowej koszulki Superbet przygotował specjalną promocję. Z aplikacją okazaną w sklepie kibica będzie można otrzymać 100 złotych zniżki na jej zakup – pokryje ją oczywiście Superbet. Promocja będzie obejmowała 3770 pierwszych sprzedanych koszulek.

W premierę nowej koszulki i nowego sponsora Lecha Poznań włączyły się też znane osoby związane z Poznaniem. W spocie występują m.in. raper Peja, Michał Wiraszko – frontman poznańskiego zespołu „Muchy”, Michał Doroszkiewicz – mistrz świata w cukiernictwie, Robert Karger – słynny poznański projektant mody oraz instagramerka sportowa, a jednocześnie pracownica Lech TV – Julia Palko.

Udostępnij
redakcja

redakcja