Koniec współpracy Fame MMA z LVBET. Kto ich zastąpi?
Po dwóch latach kończy się sponsorska przygoda federacji Fame MMA i LVBET. Pojawia się zatem pytanie, który bukmacher od następnych gal pojawi się jako sponsor wydarzenia, a co za tym idzie - gdzie klienci będą mogli zawierać zakłady na poszczególne walki.
Firma LVBET inwestując w sponsoring Fame ryzykowała bardzo dużo. Był to niezbadany do tej pory rynek, ale wygrać można było bardzo dużo – dotarcie do specyficznej grupy klientów, na którą nie działa większość standardowych form reklamy. LVBET skorzystał również na współpracy influencerskiej z osobami, które brały udział w wydarzeniu jako zawodnicy. Milionowe zasięgi przełożyły się mocno na rozpoznawalność brandu.
Ryzyko się opłaciło?
Włodarze Fame-u dołożyli wszelkich starań, by każda kolejna gala była organizowana na coraz wyższym poziomie. Z perspektywy czasu inwestycja sponsoringowa na pewno dla LVBET-u się opłaciła. W czasie całej współpracy doszło do jednej poważnej kontrowersji sędziowskiej, co wizerunkowo odbiło się to na bukmacherze, ale tamta sytuacja odeszła w zapomnienie.
LVBET na pewno może wyciągnąć lekcję na przyszłość, że przy podobnych tego typu współpracach, trzeba przygotować się znacznie lepiej pod kątem technicznym. Strona wielokrotnie była przeciążona i wielu graczy nie było w stanie zawrzeć zakładu. Fani federacji wielokrotnie informowali o tym m.in za pośrednictwem social mediów.
Trzeba też wspomnieć, że jedną z kluczowych korzyści ze współpracy z Fame MMA była możliwość korzystania z wyników sportowych na wyłączność. Oznacza to, że tylko LVBET i bliźniacza firma Noblebet mogła posiadać kursy na każdą kolejną galę. Zasada nie obejmowała oczywiście firm offshore, które nie respektują polskiego prawa.
Nowy sponsor Fame MMA
Czy nowy operator, który wejdzie w miejsce LVBET lepiej obsłuży nowych klientów? Zapewne tak się stanie, ponieważ według naszych informacji, nowym sponsorem federacji Fame MMA zostanie Betclic. Wydaje się to naturalnym ruchem, ponieważ marka Betclic słynie z bardzo swobodnej komunikacji marketingowej i dobrze wpasowuje się w klimat Fame MMA. Jak będzie wyglądała oferta dla nowych klientów i fanów Fame oraz jak bukmacherzy poradzą sobie z wystawianiem kursów na te niekonwencjonalne zawody sportowe – o tym dowiemy się niebawem.