W ramach przetargu Totalizator dopuszcza wybranie kilku agencji, z którymi podpisze umowy ramowe. Wybrane firmy zająć mają się planowaniem strategicznym, opracowaniem strategii komunikacji dla wszystkich marek TS oraz opracowaniem reklam ATL, BTL oraz ich produkcją.
Jeśli w przetargu Totalizator wybierze kilka agencji, przed każdym zleceniem spółka wysyłać będzie im zapytanie, a realizacja zadania zlecona będzie temu podmiotowi, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający chce współpracować z oferentami przez rok, ale nie wyklucza, że w tym okresie nie będzie miał dla nich żadnych zleceń. Wówczas nie będą oni mieli prawa do żadnych roszczeń rekompensujących.
Na tym etapie przetargu, agencje mają do przygotowania dwa zlecenia – przygotowanie dwóch odrębnych linii kreatywnych i opracowanie nowej koncepcji kreatywnej dla platformy komunikacyjnej dla Zdrapki oraz przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz wyprodukowanie spotów TV i reklam internetowych dla gry Eurojackpot.
fot. materiały prasowe