Las Vegas zatwierdziło budżet marketingowy na kolejny rok
Ponad 100 milionów dolarów przeznaczy organizacja Las Vegas Convention and Visitors Authority na reklamę turystki na rok podatkowy 2018-2019.
Wydawałoby się, że światowa stolica hazardu nie musi przeznaczać ani dolara na to, aby każdego dnia miasto pękało w szwach od nadmiaru turystów z całego świata. Jak się jednak okazuje, turystyczny sukces wymaga ogromnych nakładów finansowych. Organizacja Las Vegas Convention and Visitors Authority ma zadbać o to, aby każdego dnia wszystkie miejsca hotelowe dostępne w mieście były zajęte przez turystów.
Organizacja zatwierdziła budżet na rok podatkowy 2018-2019. Na reklamę turystyki przeznaczone zostanie 101,5 miliona dolarów. To o 1 procent mniej niż w zeszłym roku. Zmniejszenie budżetu może nieco dziwić, ponieważ raporty z ostatnich 10 miesięcy przedstawiają drobny spadek liczby turystów, którzy co miesiąc odwiedzają najbardziej zaludnione miasto Nevady.
Pieniądze przeznaczone na promocję turystyki w większości są przeznaczane na organizowanie kampanii reklamowych oraz wydarzeń specjalnych skupiających zainteresowanie turystów z całego świata. Część kwoty to koszty administracyjne oraz bieżąca działalność operacyjna. Z finansów organizacji Las Vegas Convention and Visitors Authority organizowane są wyścigi NASCAR, wielka uroczystość sylwestrowa, a także krajowy finał Rodeo.
W ostatnich dniach Las Vegas boryka się z niemałym problemem. Kilkadziesiąt tysięcy pracowników świadczących usługi kulinarne w kasynach, parkach rozrywki oraz hotelach zatwierdziło zgodę na strajk, w przypadku, gdy pracodawcy nie zagwarantują do 31 maja lepszych kontraktów. Pracownicy domagają się większych zarobków, poprawienia komfortu miejsc pracy, a także podjęcia dodatkowych działań w celu zwalczania mobbingu. Jeżeli do 31 maja obie strony nie dojdą do konsensusu, Las Vegas może zostać na początku czerwca sparaliżowane ogromnym strajkiem