Lech kolejny raz zagrał bez logo STS
Lech Poznań wspierany jest od lat przez STS. Ta firma bukmacherska obecnie korzysta z ekspozycji na rękawkach koszulek „Kolejorza”.
Jednak przy okazji spotkania drugiej rundy eliminacji Ligi Europy, które rozegrano 26 lipca w Soligorsku z tamtejszym Szachtiorem należało dokonać zmiany.
Tym samym kolejny raz promowano Fundację Sport Twoją Szansą. Zamiana ta ma związek z prawem obowiązującym za wschodnią granicą.
– W związku z zakazem reklamowania firm bukmacherskich na Białorusi, wspólnie z naszym sponsorem, firmą STS podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu w celu charytatywnym potencjału, jaki daje prezentacja logotypu na koszulkach w tak ważnym meczu – powiedział przed rywalizacją Jan Wojciak, dyrektor działu sprzedaży B2B Lecha Poznań.
Już w przeszłości „Kolejorz” grał z logo Fundacji Sport Twoją Szansą. Było to między innymi meczu 30. kolejki LOTTO Ekstraklasy w sezonie 2016/17, kiedy lechici podejmowali na własnym stadionie Ruch Chorzów. Wydarzenie to było wówczas związane ze znacznym zwiększeniem skali działalności instytucji udzielającej wsparcia sportowcom z całego kraju.
źr. Lech Poznań