Lech Poznań z Superscore na koszulkach
Już w najbliższym, wyjazdowym meczu eliminacji Ligi Mistrzów z islandzkim Breidablik (środa, godz. 20.30 czasu polskiego) piłkarze Lecha Poznań wystąpią w wyjątkowych koszulkach – z logo Superscore, aplikacji stworzonej z myślą o kibicach polskiej piłki. To kolejny krok w umacnianiu pozycji Superscore jako partnera futbolu bliskiego kibicom – zarówno na największych arenach, jak i tych mniej oczywistych.
Logo Superscore pojawi się na froncie koszulek Kolejorza na Islandii w miejsce Superbet, czyli naszego sponsora. Wynika to z przepisów, jakie obowiązują w tym wyspiarskim kraju.
– Superscore to nie jest kolejna globalna aplikacja z wynikami. To produkt, który powstał z myślą o polskim kibicu: tym, który śledzi Ekstraklasę, Ligę Mistrzów, ale też interesuje się rozgrywkami swojej lokalnej drużyny z IV ligi. Naszą misją jest być jak najbliżej kibica i jego potrzeb. Relacjonować wydarzenia nie tylko z wielkich stadionów, ale też z tych mniejszych, gdzie często zaczyna się pasja do futbolu – mówi Marcin Bratkowski, Head of Content & Sponsorship Superscore Polska.
Aplikacja stworzona z myślą o polskich kibicach
Superscore to narzędzie, które zdobywa uznanie użytkowników dzięki funkcjonalnościom odpowiadającym na realne potrzeby fanów piłki nożnej:
– błyskawiczne powiadomienia push o golach, kartkach, zmianach,
– dokładne statystyki zawodników i drużyn,
– czytelny, intuicyjny interfejs – w pełni wolny od reklam.
Od zbliżającego się wielkimi krokami – startu sezonu w niższych ligach, aplikacja będzie też dawała możliwość śledzenia wyników, statystyk i tabel aż do IV ligi w Polsce. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie i działa zarówno na Androidzie, jak i iOS.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.